Hotel La Plantation (+bungalows)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°24°
Hotel La Plantation (+bungalows)
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor La Plantation (+bungalows) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer brutale muggen ze steken zelfs onder de douche en het is onmogelijk om op je balkon of terras te zitten heel erg jammer. Tevens hadden we hagedissen en gekko's in ons verblijf lopen. Op een avond zat er zelfs een in ons bed. Dit gemeld bij de receptie maar dit had geen effect, op de badkamer zat een gat in de vloer waardoor ze naar binnen konden komen dit zou gedicht worden na ons vertrek ! Jaja ! Ook hebben we veel regen en bewolking gehad maar dit was dan ook het regen seizoen op St Maarten dus hadden we ons maar beter moeten voorlichten. Al met al jammer dat we zo een pech hadden.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

10 reviews over Hotel La Plantation (+bungalows) in het Nederlands

We zaten in het Franse deel aan Orient Bay. Als gast van La Plantation mag je gratis gebruik van de ligbedden van een aantal strandtenten. De accommodatie zelf lag een paar honderd meter verderop. Prima locatie verder, maar je moet wel even lopen. Zwembad bij La Plantation was prima. Niet groot maar wel lekker even bijkomen en altijd voldoende ligbedden.

La Plantation zelf was prima hoor. Maar de gegeven 4 sterren vond ik het niet. Prachtige kamers in plantage stijl met veranda. Keurig schone kamer. Waarom dan toch geen 4 sterren waard? Het keukentje was zeer minimaal uitgerust: geen kurkentrekker, geen blikopener, 1 bakpan, 1 kookpan, geen waterkoker. We waren met 3 personen en van bestek en servies was overal dan ook precies 3 van. Telefoon deed het niet. Van de slaapbank van onze dochter ontbraken meer dan de helft van de dwarslatten. Het werd gelijk vervangen door een 1-persoonsbed. Klamboe was alleen aanwezig voor groot bed, niet voor kinderbed. Airco werkte prima.

Stoelen op terras en bij tafel binnen waren er maar 2 van. En wij waren met 3. Eén van de ligstoelen was kapot. Dus er ontbrak nogal wat. Maar eerlijk is eerlijk, alles wat we meldden bij de receptie, werd direct verholpen. Behalve de telefoon dan, die deed het bij vertrek nog steeds niet. Wifi op de kamer was niet optimaal, bij de receptie deed ie het prima.

Al met al een prima vakantie gehad. Accommodatie viel zeker niet tegen, echt mooi en comfortabel genoeg. Badkamer lekker ruim en elke dag goed schoongemaakt alles. Maar een 4 sterren is het gewoon niet.

Eten op La Plantation viel tegen. Duur, weinig keus en qua kwaliteit viel dat in het niet vergeleken bij de andere restaurants in Orient Bay.

We hadden een huurauto en hebben daardoor andere plekken gezien op het eiland. Orient Bay in het Franse deel was voor ons wel de mooiste plek. Blij dat we hier zaten!

Prachtig!

Gurdy
30-1-2013

Wij zijn net terug van onze (huwelijks)reis door de Caribbean. Ons laatste verblijf was op St. Martin. We kregen een upgrade naar een suite, wat echt waanzinnig was. Gezien de vorige recensies op deze site (2008/2009) gaan wij er vanuit dat de kamers gerenoveerd zijn. Er zat een nieuwe keuken in, de badkamer was ruim,schoon en netjes.Idem voor de slaapkamer. Wat ons betreft een aanrader. De rest van het complex zag er ook nieuw en netjes uit. St. Martin vonden wij qua eiland voor 4 nachten voldoende.

Erg leuke kamers/bungalows

Heezen
17-9-2009

Erg leuk en bijzonder verzorgd. Leuke stijl. Wij hebben er een mooie vakantie gehad alhoewel het eiland op zich me niet zo aansprak. Zijn ook een week op Anguilla geweest; geweldig

2008

Nooit meer La Plantation!

D+S
31-8-2008

Gelukkig dat La Plantation vlakbij Orient Beach ligt, want oh boy! Wat een waardeloze bungalows! Ruim zijn ze, maar de rest.. verroeste kookplaten, ouwe troep in de keuken en de douche, scheve kastdeurtjes die niet sluiten, oud meubilair. Vergane glorie! Echt weggegooid geld! Boek Appartementencomplex Esmeralda aan de overkant! 10x beter...en tenminste waar voor je geld! Jammer dat Arke deze accomodatie in het assortiment houdt. Orient Beach is daarentegen super! Grand Case geweldig en Coco beach idem! Het eiland is werkelijk fantastisch! Laat je vakantie niet bederven door de slechte accomodatie en boek alles behalve La Plantation! St.Martin verdient beter!

PRIMA HOTEL

Aline
22-7-2008

Hotel bungalows zijn prima ruim.Ook balcon is ruim genoeg.Jammer dat de beplanting het zicht op zee iets belemmerd.

Ontbijt stelt niet veel voor ,erg karig (als je om meer brood vraagt wordt verteld dat dat niet de bedoeling is want "afgepast").Op het strand kun je echter heerlijk ontbijten bij Coco beach.Avondeten is wel prima bij Plantation.

Service bij de receptie is heel goed en vriendelijk.Verder erg rustig.In Grand Case kun je ook heerlijk dineren in allerlei (dure) franse tentjes of bij lokale tentjes zoals Sky is the Limit (heel goedkoop en met echt spektakel!!)

2007

Leuk hotel op een paar minuten lopen van Orientbeach. De kamers zijn mooi, maar de badkamer zou een opknapbeurt kunnen gebruiken. Restaurant bij het zwembad is prima.

2005

Wij hadden 3 overnachtingen geboekt, maar hebben er nog 2 "aangeplakt". Een heerlijke stek, met leuke, complete kamers (sommige ietwat verouderd)in caribean style.

Het restaurant is niet goedkoop, maar je kunt er heerlijk eten.

2004

Een heerlijke stek aan de franse zijde van sint-maarten. Slechts een paar minuutjes wandelen en je staat op het smalle orientbeach, dat vroeger wat breder was. een echt partystrand met veel mensen die gezien willen worden. la plantation daarentegen is de rust zelve, met heel ruime studio's en bungalows. echt een aarader.

2003

Een prima hotel, goede ligging, aardige staf

T.D. de Groot
1-12-2003

Een prima hotel, goede ligging, aardige staf.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Plantation (+bungalows) in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Plantation (+bungalows) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.