Hotel Hevea

We hebben een aantal aanbieders voor Hevea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hevea in het Nederlands

2006

Hevea is een schattig West-Indisch hotelletje, met een in

Angela
22-6-2006

Hevea is een schattig West-Indisch hotelletje, met een uitstekende ligging in het gezellige culinaire Grand Case. De straat oversteken en je staat op het strand. Het heeft een leuk klein gezamenlijk binnenterrasje. Het enige minpunt is de hygiëne; er loopt een zeer smerig ruikende hond rond, die het afgelopen jaar volgens mij nog niet gewassen is. De lucht ruik je al als je het complex binnen komt lopen. Tevens ligt er vloerbedekking in alle appartementen, wat onder de vlekken zit en wij hadden last van kakkerlakken. Het bedlinnen is in de 10 dagen dat wij er waren ook niet verschoond. De prijs is misschien voor Sint Maartense begrippen laag, dus misschien mogen we ook niet meer verwachten, maar hygiëne is toch een van de belangrijkste vereisten lijkt mij. Dus als je van typisch West-Indisch houdt en niet zoveel waarde hecht aan hygiëne dan is Hevea een goed alternatief.

Gereisd Anders in Thu Jun 22 2006 09:38:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresBoulevard de Grand Case 97150
  • E—mailadres
  • Websitewww.wiol.com
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hevea in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hevea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.