Aparthotel Grand Case Beach Club

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag29°25°
Aparthotel Grand Case Beach Club
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Case Beach Club voor je op een rij gezet:

Laatste review

Helemaal geweldig!

Nathalie,
17-7-2011

Dit resort is echt een plaatje! Mooie ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn. De service is uitstekend; handdoeken worden verwisseld op elk gewenst moment, taxi's worden geregeld, goede schoonmaak. Wij verbleven hier buiten het hoogseizoen, waardoor het niet heel druk was. Er waren genoeg ligbedjes en het resort heeft verschillende mooie plekken om gezellig te zitten. Het restaurant in het resort is ook prima. We hebben hier vaak gegeten, omdat er elke dag andere specials waren en daarnaast was het goedkoper dan in Grand Case zelf.

Wij hebben hier een heerlijk relaxte vakantie gehad!

Kenmerken

3 reviews over Aparthotel Grand Case Beach Club in het Nederlands

Helemaal geweldig!

Nathalie
17-7-2011

Wij hebben hier een heerlijk relaxte vakantie gehad!

Bij aankomst krijgt men een fles wijn. Hier ziet men tegenwoordig ook meer amerikanen. Waar deze vroeger hoofdzakelijk op het Nederlands gedeelte bleven. Het ligt wel een stukje buiten Grande Case wat op st Maarten bekend staat om zijn vele restaurants.

2007

Het duurt lang voordat je van het vliegveld er bent. Lange files bij

Philipsburg en Marigot. Appartement zeer goed. mooi ingericht alles aanwezig. broodrooster, koffiezetapparaat enz. Direct aan strandje, maar gauw diep water.

Sunset cafe, leuke keuken. Plaats is op dinsdagavond gezellig druk, voor de rest

zeer rustig. Wij vonden het voor een week genoeg. Hebben het fijn gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grand Case Beach Club in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grand Case Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.