Hotel Captain Olivers

Hotel Captain Olivers

4 reviews over Hotel Captain Olivers in het Nederlands

Lekker grote kamer met zeezicht

Suzanne
18-1-2016

De kamers zijn een soort bungalowtjes, heel ruim, prima bed en een keukentje erbij. Mooie locatie aan een baai (ik had zeezicht). De kamers zagen er prima uit en waren comfortabel, maar het is geen zoveel-sterrenkamer. Klein zwembad naast de deur (letterlijk bij mij) waarin het heerlijk afkoelen was. Jammer alleen dat er geen ontbijtruimte ofzo is, dat vind ik altijd wel lekker, in plaats van elke ochtend erop uit te gaan om een ontbijtje te scoren.

Goed hotel, auto wel een must.

Westerink
17-10-2010

Net terug van Sint Maarten.

Hotel is netjes, erg ruime kamers, we hadden kamer 112 welke uitkeek over zee. Goede airco. Alleen 3 dagen geen warm water of lauw, maar lag aan het eiland en niet aan het hotel werd gezegt. Nou lekker dan.

Ontbijt was redelijk, pannekoeken waren alleen koud. Auto is zeker een must want in de omgeving is niet heel veel te doen, met een kwartier ben je wel in philipsburg dus is wel te doen met de auto. Uit eten bij Mr busby`s beach bar bij Dawn Beach is een aanrader, vlakbij en erg lekker. Gratis internet. De receptie probeert je te helpen bij vragen en zijn aardig, op een vrouw na, was te lui om vragen te beantwoorden. Rest van personeel goed. Al met al een goed hotel, maar er nog een keer zou ik er niet heen gaan want ik heb het eiland wel gezien in 12 dagen.

Mooie omgeving.

Anke Hagendoorn
28-11-2009

De voordelen:

Zeer grote kamer.

Geweldig uitzicht op zee en haven(let wel op, wij hadden kamer op zeezicht)

Groot bed en heel goed matras( vind ik wel belangrijk)met 3 kussens per persoon

Kamers worden goed schoongemaakt.

Zeer vriendelijk personeel.

Na een opmerking bij de receptie werd een doorgezakte stoel binnen vijf minuten vervangen.(lekker zittende stoel)

Koffie of thee op??geen probleem de pot werd weer aangevuld.

Diner is zeer goed.

Nadelen:

Ontbijt :

is zeer eentonig

elke dag hetzelfde:stokbrood,brood dat jezelf kan roosteren,croissant,kaas,ham,yoghurt,vruchtjes,worstjes,gebakkenaardappelen,ei mengsel,soort smeerkaas,jam, muesli,soort pannekoekjes ,stroop en een muffin.Dat was het ongeveer.Dat kreeg je elke ochtend.

Bediening

in het restaurant was niet denderend.

Muggen

Zeer veel muggen je hoort ze niet ,maar binnen een mum van tijd zit je onder de bulten.(zorg er voor dat je goede antie muggen spul bij je hebt)

Mooi complex

A&H
1-6-2009

Erg rustig gelegen en een auto is een absolute "must" wil je wat zien. Weinig mogelijkheden om in de directe omgeving uit eten te kunnen gaan. Mooi gelegen aan een grote jachthaven. Erg vriendelijke en behulpzame mensen. Wel veel muggen buiten die erg kunnen steken.

We hebben een aantal aanbieders voor Captain Olivers voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Captain Olivers in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Captain Olivers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Captain Olivers scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.