Hotel Sonesta Great Bay Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag32°27°
Hotel Sonesta Great Bay Beach
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sonesta Great Bay Beach voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Sonesta Great Bay Beach in het Nederlands

grote teleurstelling

cees
28-8-2017

voor ons een teleurstelling ,we hadden voor 14 dagen geboekt ,maar hadden er na de eerste nacht een overplaatsing gevraagd .

het hotel heeft gedateerde kamers ,het ruikt er muf en niet hygiënisch .Er hangt een sfeer alsof je in een soort parenclub zit, met mensen die komen om te drinken en gokken, dus luidruchtig s nachts op de gangen van schreeuwend publiek

op de foto in de gids lijkt het allemaal wel wat .maar in de werkelijkheid is het allemaal erg gedateerd en is alles aan een opfrisbeurt toe.alles plakt en water in zwembad hebben we maar niet uitgeprobeerd

De baai kijkt uit op een aanlegplaats van cruiseschepen die dagelijks aanleggen,het hotel is 5 min lopen van het centrum, maar naast hotel ziet het er vies en duister uit door onbewoonbaren huisjes van de locals

Nadat we gevraagd hadden om een andere kamer ,wat niet ging ,en wij ons uit gingen checken ....kon ineens alles.maar wij hadden besloten onze reis ergens anders voort te zetten. hier werden we niet gelukkig en vakantie is om te relaxen ,wat hier niet ging.

niet echt wat we verwacht hadden

peter de decker
18-2-2017

We hadden het geluk in het nieuwe hotelgedeelte te zitten: rustig, mooie kamer met uitstekend bed, zwembadje voor ons balkon en uitzicht over de baai. Wel hing er in onze kamer steeds een toch ietwat onaangename, vochtige geur. Heb je zeezicht in het oude hotel, dan moet je rekening houden met heel veel animatielawaai, overdag en 's avonds.. Dit is het Nederlandse gedeelte van St-Maarten, maar geen kat spreekt er Nederlands. Engels is de voertaal. Het cliënteel bestaat dan ook voor meer dan 90% uit Amerikanen en die vallen niet enkel op door corpulentie en niet bepaald smaakvolle kledingstijl, maar helaas dikwijls ook door luidruchtigheid en iets te onstuimige alcoholconsumptie. Dit laatste zorgde enkele keren voor nachtlawaai in de gangen. Daar zou het hotelmanagement wel wat meer toezicht op mogen houden. Over de restaurants en de maaltijden waren we erg tevreden: verzorgd, lekker en gevarieerd. Als fervente snorkelaars kwamen we niet aan onze trekken. De zee voor het hotel heeft op dat vlak niets te bieden. Op 10 minuten stappen is er wel het Divi hotel aan Little Bay. Beter, maar ook niet echt super. Philipsburg is op zo'n 15 minuten wandelafstand leuk om eens te bezoeken. Tot slot nog een dikke pluim voor het personeel. Behalve een paar uitzonderingen aan de receptie blonken ze allen uit in vriendelijkheid, behulpzaamheid en geduld (niet steeds evident met dat hotelpubliek).

Mooie ligging van het hotel !

remco
26-9-2016

Hotel ligt op een mooie locatie dat je kan lopen naar het centrum van Philipsburg.

Heeft een super mooie blauwe zee als uitzicht , tijdens het eten en als je op je strand bedje aan het relaxen bent .

Personeel heel erg vriendelijk en willen echt alles voor je doen en verwachten er verder niks voor terug.

al loopt er 1 dame rond die denkt dat ze heel wat is , echt z'n typje badass je haalt haar er zo uit .

vermijd haar ,ik bespaar je de details .

veel leuke activiteiten doen ze op het hotel om je te vermaken vooral de Amerikanen die willen zoveel mogelijk aandacht .

Wij vonden dat het hotel wel her en der even een opfris beurt kon gebruiken . vooral de kamers .

Maar ik stoor me daar niet aan , ben toch meer buiten dan daar.

Als er geen cruise schepen zijn is het wel een uitgestorven stadje .

prima plek

jurvandebeek
6-8-2013

goeie ligging , als de cruise schepen aankomen kun je de drukte op 10 min lopen opzoeken, met de auto ben je binnen 10 min op vliegveld, 15 min zit je in frans gedeelte , autohuur makkelijk in het hotel, mooi zwembad, perfecte reatuarants in de buurt bv holland house, greenhouse, en probeer zeker yolo achter het vliegveld bij de (spot)

Standaard hotel direct aan het strand

Brouwer
21-4-2013

Vrij standaard hotel, op loopafstand van het centrum van Philipsburg. Direct aan het strand en met mooie zwembaden. In tegenstelling tot andere beoordelingen op deze site, vonden wij het personeel erg vriendelijk en werden problemen (zoals geen schone handdoeken ontvangen) snel opgelost. Er is een bewaakte parkeerplaats om je huurauto te stallen. In het hotel kun je een (Hertz-)huurauto regelen. Ook als je niet all-inclusive boekt, kun je eten en drinken in het hotel. Gratis kluisje op de kamer en een klein koelkastje. Nadeel van dit hotel vonden wij het verplichte armbandje dat je moet dragen.

Verkeerde tijd

Elln
15-1-2013

We kwamen hier in September. Door het reisbureau was ons niet aangegeven dat dit orkaanseizoen was en dus dat er weinig te doen zzou zijn. Veel dingen waren gesloten.

Ook het hotel was aan het verbouwen, de gehele 3de etage waren ze aan het verbreken waardoor er veel geboor en geklop was door het gehele hotel.

Kamer was verder prima. Ook genoeg animatie.

De eerste en de laatste keer

peter
26-6-2012

Dit is geen 4 sterren hotel, maar eerder een 3 sterren hotel.

Personeel onvriendelijk. Gelukkig niet allemaal zoals Nigel van de Beach bar en sommige andere personeel. Er was niet veell te doen 'savonds.

Voor kinderen was er ook niet veel.

dit was de eerste en de laatste keer.

peter
26-6-2012

Ik vindt dit geen 4* waard,meer 2* Personeel is onvriendelijk ,ja als je dollars schuift dan wel,s"ávond niks te doen,om 10 uur gaat de bar dicht,en het bier is om half 10 op,en in philipsburg is ook niets doen alles is dicht.

eten is redelijk maar weinig variatie.dit is echt je geld niet waard bij langen na niet.personeel heeft er geen zin in,alleen nigel aan de buitenbar is een aardige gozer,wij zijn blij dat we in gezelschap waren van een aantal nederlanders anders had je helammal niet veel gehad.het uitzicht is wel mooi.

Onplezierige mensen in een prachtige omgeving.

Fam. nederhoed
2-6-2012

Wij hebben het personeel van deze accomodatie als buitengewoon onvriendelijk en onsympathiek ervaren. Met name het personeel achter de receptie en het barpersoneel waren niet vriendelijk. Wij hadden het idee dat we niet welkom waren!

Het internetten wasg duur; € 80.00 voor 2 weken.

En op de laatste dag ook nog een soort belasting van €14.00

De locatie en het eten waren prima.

Aanrader!

Arjan van der Velden
2-1-2012

Sonesta Great Bay is gelegen aan een van de mooiste stranden op St Maarten, en op loopafstand van de hoofdstad Philipsburg (10 minuten lopen).

De kamers zijn recentelijk gerenoveerd en zien er verder mooi uit, goed verzorgd en schoon. De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Het resort heeft een buffet restaurant en 2 a la carte restaurants, en diverse barretjes, 1 bij het zwembad, 1 bij het restaurant en een lobby bar. De a la carte restaurants zijn wisselend geopend dus bij aankomst even navragen wanneer welk restaurant geopend is. De chef komt uit Nederland!

Wij waren met een kleine peuter (1.5 jaar), en zij heeft zich ook prima vermaakt. Er is geen apart kinderbad maar dat was voor ons geen bezwaar. Het strand is zeer geschikt voor kinderen, heel fijn korrelig zand, dat niet blijft plakken.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonesta Great Bay Beach in Philipsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonesta Great Bay Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.