Hotel Holland House Beach

Hotel Holland House Beach
8,2

4 tips over Hotel Holland House Beach

Manuela Krieger, 15-2-2015
Heerlijk eten bij Holland House.Zeker doen!!
cvanriet, 12-3-2013
Neem ook eens je dinner in het hotel, heel erg lekker!
Familie van de Meent, 29-4-2012
neem snorkelspullen mee, en ga hiermee bijv. naar Friars Bay, rustige baai met helder water en kleurrijke vissen. Vergeet niet te smeren, de zon in combinatie met de wind is genadeloos. Hou er rekening mee dat je op het Franse deel met Euro's kunt betalen, het Nl-deel met Dollars. Pinnen kun je trouwens overal. In supermarkten staat veelal dubbel geprijsd: Antillaanse Florijnen en Dollars. Supermarkten hebben goeie sortering.

We hebben een aantal aanbieders voor Holland House Beach voor je op een rij gezet:

danitscha1983, 7-12-2011
Zeker gaan eten bij Chesterfield! (op loopafstand van het Holland House)