Hotel Holland House Beach

Hotel Holland House Beach
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Holland House Beach voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk hotel

Hilbrand,
3-8-2017

Gelegen midden in het centrum maar ook direct aan het strand! Wel een aanrader om een kamer met zeezicht te nemen (geen idee hoeveel duurder het is maar qua uitzicht zeker doen). De kamers zijn ruim, netjes en een prima bed. Het balkon is groot en natuurlijk dat fantastische uitzicht.

Heerlijk om bij de bar te zitten en ontzettend vriendelijk personeel. Gratis bedjes op het strand inclusief handdoeken service.

Wel per ongeluk een dubbele creditcard afschrijving gedaan maar dit heeft het hotel echt SUPER opgelost; na wat mailtjes (kan gewoon in het Nederlands) de dubbele afschrijving weer ongedaan gemaakt.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

77 reviews over Hotel Holland House Beach in het Nederlands

Heerlijk hotel

Hilbrand,
3-8-2017

Geweldige plek en fantastische vakantie geweest!

Kim Speelmeijer,
13-5-2017

Leuk sfeervol hotel! Goede service van het personeel! En geweldige plek aan het strand!

gewoon doen !

Leo van der Ham,
4-3-2017

centrum ,aan de beach en aan de hoofdstraat.

Eten en atmosfeer geeft een goed gevoel.

D-reizen

Top hotel met caribisch-hollands tintje

Tea Pechtold
4-8-2016

- Strand is geweldig, goede strandstoelen.

- Uitzicht vanuit het restaurant: levend schilderij.

- Wifi van het hotel werkte zelfs perfect op het strand!!

- Prima kamer aan de straatzijde, heerlijk in de schaduw.

Roel vcan Dijk
22-5-2016

Het personeel van Hotel Holland House is zeer professioneel en behulpzaam niets dan lof dus.

Het stadje Philipsburg is bijzonder leuk en de bevolking is over het algemeen zeer voorkomend, beleefd en behulpzaam..

Wij waren hier voor de 2e keer vader en zoon,en het beviel ons wederom heel goed.

Het waren maar 9 dagen, maar we hebben het intens beleefd.

Wij waren hier tijdens de Heineken Regatta zoals vorige keer. feest vieren kan de plaatselijke bevolking zeer goed we genoten o.a. van de steelband die prachtige muziek ten gehore bracht In het hotel werkt ook een klusjesman zoals hij genoemd wordt en dat is Ome Kees zoals wij hem noemen, als er problemen zijn en er is iets niet in orde op zijn vakgebied komt hij je uit de nood helpen dat hebbn wij al een keer ondervonden.

Al met al een verblijf om nooit te vergeten en we komen graag nog een keer terug.

Prachtig hotel , mooi gelegen.

Rob Blankenstein
27-4-2016

Overdag erg druk met cruise schepen, in de avond loopt het helemaal leeg. Vele restaurants gesloten. Jammer want dan is het alleen op de schepen gericht.

Streetview is niet fijn, terras te simpel voor zo'n hotel.

Ontbijt is prima, wel alle dagen gelijk. Afwisseling gewenst. Kamer is prima, personeel idem. Fijne tijd gehad.

Te veel schreeuwende amerikanen, bevolking vriendelijk, mooi eiland ook het Franse gedeelte.

Directie is bezig om in de avond meer vertier op de strip te krijgen. Mag ook in het hotel meer live muziek.

Beachbar Karakter is top !

Mooi, maar nooit meer Hotel Holland house Beach

Hans en Thea
21-2-2016

Lokale bevolking in hotel erg vriendelijk, daar kunnen een aantal Nederlanders die daar werken een voorbeeld aan nemen.

Prijs kwaliteit kan beter

De Ruijter
30-1-2016

Bij aankomst was onze reservering (via touroperator) niet aangekomen. Twee andere koppels hadden hetzelfde probleem. Na even wachten uiteindelijk een kamer gekregen. Het andere koppel kreeg straatzicht ipv zeezicht wat ze gereserveerd hadden...

Het eten is erg goed. Echter de bediening kan de drukte nauwelijks aan. Dagelijks vele cruiseschepen die hordes amerikanen droppen in philipsburg. 1,5 uur gewacht op een tafel voor het diner, zonder uitleg of excuus waarom het zo lang duurt. Het ontbijt is prima, maar bij drukte wederom regelmatig moeten wachten of iets op.

Bediening in de bar is overigens erg vriendelijk en adequaat!

Kamer was schoon en prima bed.

Op dag van vertrek geen mogelijkheid tot douche oid, behalve het publiek toilet.

Bij reservering boot naar St Barths via de receptie geen duidelijke uitleg waar te melden voor de boot, waardoor bijna de boot gemist.

Conclusie: prima hotel goed eten, service laat te wensen over. Had een betere prijs kwaliteit verwacht!

Uitstekend en schoon Hotel

A. en E.
15-11-2015

Bij aankomst kregen we een kamer met zeezicht, het Personeel was heel vriendelijk , de kamers werden iedere dag goed schoongemaakt, Prima verblijf op St. Maarten.

Wij gaan weer!

Roel van Dijk
20-10-2015

Samen met mijn zoon een heerlijke tijd gehad op St Maarten, het hotel is super ,mooie kamers

het goed verzorgde ontbijt, en het altijd vriendelijke en behulpzame personeel.

Het huren van een auto is een aanrader, deden wij dus ook.

Natuurlijk waren wij ook op het strand waar de vliegtuigen zo extreem laag overkomen om te landen,Begin maart 2016 gaan wij weer terug naar Holland House Hotel.

Er moest wel vroeg geboekt worden begin augustus al toen waren er nog maar 4 kamers vrij.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holland House Beach in Philipsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holland House Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.