Aparthotel Divi Little Bay Beach Resort

Aparthotel
Aparthotel Divi Little Bay Beach Resort
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Divi Little Bay Beach Resort voor je op een rij gezet:

48 reviews over Aparthotel Divi Little Bay Beach Resort in het Nederlands

Geweldig gastvrij

Cees
18-9-2017

mooi resort je voelt je meteen welkom mooie ligging in een mooie baai,vriendelijk mensen gastvrij en je voelt je welkom,

D. Stevense
20-3-2017

uitstekende service, goede sfeer

Alida korbee
15-3-2017

Mooi eiland voor ons alles oke

Oude reviews (archief)

Heel erg goed!

karel
25-6-2016

Het resort ligt een aardige wandeling verwijderd van de stad; huur een auto om daar te komen en het eiland verder te verkennen (aanbevolen!)

Goede kamers en een fantastische ligging

Daniëlla
29-3-2016

De kamers waren ruim, netjes en volledig uitgeruste keuken.

De keuze in de restaurants is wat beperkt maar kwaliteit is goed.

Wel prijzig. Op het resort is alles aanwezig , supermarkt fitness enz

Zeker een aanrader

Mooi gelegen hotel, met wel wat verbeter punten

Carine Slager
14-3-2016

Wat wij jammer vonden en vooraf niet wisten, zijn de prijzen voor ontbijt, lunch en diner ook de drankjes zijn prijzig. Een ontbijt buffet kost excl tip en belasting 18 dollar per persoon, glaasje wijn 5 dollar. De kwaliteit van het eten is goed. Er is een supermarktje aanwezig en ook een broodjes zaak waar je vers fruit kan kopen. Hotel heeft officieel geen ruimte om te douchen/omkleden na uitchecken, er is wel een members lounge waar je na lang aandringen gebruik van kan maken. De ligging is fantastisch, beter dan hotel in Phillipsburg zelf. Je kan langs de rotsen heel aardig snorkelen. Genoeg bedjes en parasols. Veel Amerikanen aanwezig die soms fanatiek handoekjes leggen. Ford Amsterdam is zeker moeite waard, mooi uitzicht en mooie plaats om de zonsondergang te zien. Service niet altijd geweldig, wake up call veels te vroeg en ontbrekende afstandsbediening nooit gekregen, ook zeep en shampoo is niet vanzelfsprekend. Kamer was netjes en schoon, dagelijkse schoonmaak. Het personeel is vriendelijk.

Zwembaden te klein

anita jansen
27-2-2016

Divi little bay resort is een timesharing complex wat voornamelijk bezocht wordt door oudere Amerikanen. Ligging goed, service en eten redelijk. Aan het strand, drie zwembaden, waarvan twee ter grootte van plungepool, zwemmen niet echt dus, met een totaal van ongeveer 20 ligbedden, die smorgens vroeg al afgedekt zijn met handdoeken, een zwembad ligt de hele dag in de stank van Gizmodo grill, voor zwemmen geen aanrader dus

Ruim, compleet en schoon: boven verwachting

Arjo van den Berg
3-8-2015

Wij hadden een heel ruim geschakeld appartement met een woonkamer en twee slaapkamers. Erg compleet ingericht met drie badkamers en toiletten. Keurige dagelijkse schoonmaak. Overige voorzieningen en personeel ook allemaal prima in orde. Heerlijk zandstrand zonder stenen of rotsen en een rustige branding

prima plek op sint maarten

spajaco
11-6-2015

Heel mooi complex, ligging is perfect, aan zee, appartementen zijn zeer ruim, schoon, netjes, met zeezicht, grote badkamer met jacuzzi. Complex is vrij groot en wordt netjes onderhouden. Alles ziet er opgeknapt uit. Eigen bewaking en ruim parkeerterrein. Er zijn meerdere kleine zwembaden op het complex, maar de zee en strand is het lekkerst. Gratis bedden en handdoeken. Voor het hotel is het aardig snorkelen. Niet heel veel vis, maar toch leuk. Het is wel erg Amerikaans, het resort maar ook de rest van het Nederlandse gedeelte van het eiland. je moet wel een auto hebben om ergens te komen op sint maarten. Let op je moet wel achteraf bij uitchecken betalen voor airco en watergebruik.

Divi Little Bay Beach Resort is echt een fantastisch resort, je hoeft niet weg van het resort want alles is aanwezig! Na een heerlijk rustige nacht in een Beach Front Villa namen we een duik 's ochtends in zee vanaf het mooie strand voor ons verblijf. De restaurants zijn prima en de bediening bijzonder vriendelijk. We zijn sportief en met de aanwezige Gym, watersporten en tennisbaan konden we goed uit de voeten. Elke avond was er entertainment (muziek) bij de Bar en het restaurant en ook de movie night aan het strand gaf een werkelijk fantastisch vakantie gevoel. We hoorden dat Koning Willem Alexander en Koningin Maxima ook bij Divi Little Bay verbleven tijdens hun kennismakings tour november vorig jaar, ik begrijp helemaal hun keuze voor dit mooie resort!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Divi Little Bay Beach Resort in Philipsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Divi Little Bay Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Divi Little Bay Beach Resort scoort een 7.83 uit 10 op basis van 48 reviews.