Hotel Belair Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Belair Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Belair Beach in het Nederlands

2006

Zeer mooi suitehotel

Sabine de Jong
17-3-2006

Zeer mooi suitehotel. Grote kamers (allen met uitzicht op zee, little bay, Saba en St. Eustatius) voor 4 (max 6) pers. Hotel is goed onderhouden. Alle kamers beschikken over uitgebreide keuken (oven, magnetron, fornuis (electrisch), cocktail mixer) 2 tv's met sat en HBO (gratis), dinertafel, zeer groot balkon, zithoek met 2 banken, 2 slaapkamers, 2 badkamers (douche en bad), airco en terrasmeubels. Op strand gereserveerde strandbedden (hele week). Elke ma: party met gratis wijn en hapjes en een BBQ buffet. Het restaurant is prima, goede prijs & menu. Uitstekende en vriendelijke service: zowel frontdesk, security als maids. Elke dag schoonmaak (ook afwas). Men kan watersportmat. huren (goede prijzen). Het hotel beschikt over een eigen Car Rental en activities desk. Op loopafstand: duikschool. De lokatie is schitterend en behoord tot een van de beste.

Gereisd Anders in maart 2006

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belair Beach in Philipsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belair Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.