• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Philipsburg

leuk overdag savonds uitgestorven

jeannette, 25-4-2017
    leuke badplaats , mooi strand en leuke winkeltjes, erg op cruiseschepen gericht en zodra die vertrokken zijn sluiten veel winkels.

Gezellig met een mooi strand

Martin Wakker, 13-3-2017
    Philipsburg is gezellig als er cruiseboten liggen. Buiten deze aankomsten valt alles stil. Strand is wel goed met voldoende ligbedden en parasols (te duur!!).

Veel afwisseling en sfeer in Philipsburg

Ellie_, 18-2-2017

Vanaf een bushalte bij de Grand Marché zijn we met een busje voor slechts 1,5 Am. dollar (ongeveer 1,5 euro) meerdere keren naar Philipsburg geweest. Als we er om 10.00 uur waren, was het nog rustig in Frontstreet en op de boulevard en dat is ook weleens leuk.

We dronken graag koffie onder de vrolijke gele parasols van Restaurant Beach Bar ‘Qualichi’, waar je een fraai uitzicht hebt op de Great Bay, de haven en het brede strand.

Bijgevoegd 8 foto’s en 7 filmpjes van Philipsburg.

Drie dagen hier geweest, leuke plaats Philpsburg.

Gertina Spaans, 15-2-2017
    Mooi strand en heel rustig. Vooral in de avond als de cruiseschepen weg zijn is het heel ontspannen. Je kunt er leuk winkelen en goed eten. Leuke barretjes en gelukkig geen Spaanse toestanden. Cultuur is gelukkig niet verpest, lekker puur!

Mooi strand , gezellige barretjes

remco , 26-9-2016
    mooi groot wit strand langs de hele boulevard , en veel keuze uit leuke en gezellige barretjes .
Philipsburg scoort een 7,7 uit 10, op basis van 33 reviews