Hotel Riu Palace St Martin

HotelWeer vandaag31°23°
Hotel Riu Palace St Martin
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace St Martin voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Riu Palace St Martin in het Nederlands

Droom vakantie

Gerrie
31-7-2017

Rui Palace heeft ons verrast. Wij hebben twee weken genoten van een onbezorgde vakantie!

De omgeving is fantastisch en indrukwekkend. Het eiland, de mensen en de natuur, maakt dat je er ook heen genoeg van krijgt. Op het resort is van

Alles te beleven en ervaren. Van Snorkelen tot amusement met humor. Maar het eiland heeft veel meer en is zeker de moeite waard om te ontdekken. We hebben echt een droom vakantie gehad!

Oude reviews (archief)

Super mooie locatie !

remco
26-9-2016

het hotel licht tussen 2 bergen , en je moet een steile berg over om bij het hotel te komen .

Het hotel heeft een jachthaven en wat kleine winkeltjes voor het hotel ,maar dat stelt niet veel voor .

Verder is het een netjes verzorgd hotel ,met volop keuze tijdens het eten , en vriendelijk personeel .

Heerlijk en groot zwembad , eigen privé strand en de zee is er erg kalm .

Touroperator komt niet naar het hotel toe , dus als je excursies wilt boeken moet je dat via het hotel doen of op het strand van het hotel , en is prima te doen !

maak zeker een dag tocht naar Anguilla met de boot ! super mooi waar je langs vaart !

Wil je rust dan zit je hier perfect , wil je rust en toch wat zien , huur een auto , want lopend de berg over doe je niet , is veel te warm en steil .

Heerlijke vakantie in een goed hotel.

Greet
19-4-2016

Het hotel heeft een koloniale uitstraling en is ruim opgezet, ruime kamers met goede bedden en een fijne badkamer.

Heerlijk gegeten, keuze uit een buffet restaurant, en met reservering (waar elke morgen wel een flinke rij voor stond) in het fusion, steak of visrestaurant.

Minpuntjes:-

-Is misschien dat het vrij afgelegen ligt en in een dal, dat betekent een flinke wandeling (berg op en af) in de hitte.

In de naaste omgeving is weinig te doen.

Een auto huren is daardoor aan te raden, hertz is 's morgens in het hotel aanwezig.

-Rondvliegende parasols op het strand tijdens de flinke windvlagen ( ik ben met een gehavend gezicht vertrokken ).

- Je moet er van houden, ik dus niet!l dat zijn de Leguanen die o.a. op en om het zwembad leven en af en toe een duik in het zwembad nemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace St Martin in Anse Marcel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace St Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palace St Martin scoort een 9.06 uit 10 op basis van 3 reviews.