Reviews over accommodaties in St.Eustatius

Een avontuur.

Leo van der Ham
    4-3-2017

nieuwe eigenaars, 2 punten te verbeteren zsm.

Zwembad opnieuw betegelen en zonnebankkussen vernieuwen.

Authentiek, koloniaal en echt oud.

Zeezichtkamer aan zee, geweldig.

Sfeer en eten was goed.

Zwart strand effe wennen, duik mogelijkheden op 10 mtr afstand.

wat een geweldige plek!

sas
    18-9-2016

Een heerlijke lodge boven op de ' berg' van St. Eustatius. Rust en ruimte en ook nog een fijn zwembad. Vanaf de lodge een prachtig uitzicht over de zee en bij helder weer op St. Kits en Saba. Eenvoudig maar goed verzorgd ontbijt. Lodge met enorm groot bed, badkamer, dagelijks wordt het schoongemaakt. Boek je voor 4 personen dan krijg je er een auto bij en voor 2-personen een scooter. Die heb je echt wel nodig, want naar de kust lopen is vanwege de hoogte en slingerwegen geen optie. Het enige nadeel is misschien de vogels die op het dak van de lodge en behoefte doen en doordat de zijkanten van het dak open zijn ( dan heb je altijd een lekkere wind) valt het wel in de badkamer. Maarja, je zit in de natuur en dat neem je er dan bij. Aangezien de lodge elke dag wordt schoongemaakt ( behalve zondag) niet zo'n punt. De lodge is niet goedkoop, maar de andere accommodaties op het eiland liggen laag en daar is het ( voor ons) echt te warm.Wij willen weer terug!!

Het was werkelijk geweldig, leuke mensen ontmoet,

Anouk en Sander
    12-1-2016

het huis gaf alle rust die ik nodig heb. Het is geheel gerenoveerd en alles werkte. 3 slaapkamers waren genoeg voor de kinderen en de prijs kwaliteitsverhouding was prima. De weg was wel wat bobbelig maar dicht bij de winkels. We waren zeer tevreden en hebben een toptijd gehad.

Mooi, rustig en typisch carieb

Jan van dijk
    27-7-2015

Mooi gelegen huis, alle faciliteiten met in de beide slaapkamers airconditioning. Zeer goed schoon! Door het weer zit je buiten op de porch die groot is een beschaduwd. Uitzicht op de bourgainville en twee zeeën. Mooie ondergaande zon

Mooiste hotel op het eiland

Henk
    15-7-2015

Geweldige plek om heerlijk te relaxen in een authentieke Caraïbische atmosfeer