Reviews over Weligama

Home from home

Rossi,
    30-8-2009

Net terug van 3 weken Sri Lanka. De laatste week in Samaru verbleven in kamer 8 met zeezicht!

Samaru is recentelijk geheel gerenoveerd en opgeschilderd waardoor de kamers er fris uitzien en alles perfect functioneert. Het is altijd zo'n oase van rust wat wordt verstoord door de golven die beuken op het strand. Mijn surf skills verbeterd door de prive lessen van Mr Aruna. Ik zie alweer uit naar mijn volgende trip want momenteel wordt de tuin vergroot en een beachside restaurant gebouwd.

Mr Aruna en Chaminda zijn zo trots want hun nieuwe website is vorige week gelanceerd en ze hebben als enige guesthouse in Weligama het A-status gekregen van de tourist board.

Pure ontspanning

Diana,
    4-8-2009

Ik was in het Barberyn om te genieten van de ayurvedische behandelingen. Het hotel is prachtig gelegen op een heuvel. Naar beneden loop je door een groene tuin naar het zwembad, yogapaviljoen en strand. Op het strand zie je erg vroeg in de ochtend de paalvissers. Ik had een mooie kamer met uitzicht op het strand en de tuin. De kamer is ruim met een balkon. De badkamer is simpel met een douche, toilet en wastafel. Je hebt hierbij ayurvedische producten. Vanuit de behandeling krijg je 2 kannen met warm water, die je kunt laten vullen. De receptie is open en de mensen zijn vriendelijk. er is internet, maar dat is vaak langzaam. Vanuit het restaurant heb je prachtig uitzicht. het is geheel open. De ontbijten en lunch zijn in buffetvorm. 's avonds is er soms buffet, maar meestal een vaste maaltijd aan tafel. Wat je kunt eten hangt af van de behandeling. Er is echter voldoende keus voor iedereen. De behandelingen zijn heerlijk, maar afhankelijk van de artsen.

Heerlijk onthaasten in fijne omgeving

Peter,
    17-12-2008

Samaru Beachhouse is een heerlijke plek om te onthaasten maar ook gezellig met andere gasten op te kunnen trekken of kennis te maken met localen. Ik heb hier verschillende malen verbleven en iedere keer was het gezellig en werd er goed voor ons gezorgd, niets was te veel, lekker gegeten, comfortable kamer en zo je bed uit een duik ijn de zee 's ochtends en 's avonds de zon in de zee zien zakken. Erg schoon en goed eten. Aanrader.

Gemoedelijk, niets moet alles is bespreekbaar.

pierre de la rue,
    23-11-2008

Een leuke locatie, surfers van everywhere komen langs. De sfeer is prima, lekker onthaasten, staf doet alles voor je. Dus echt vakantie, rust, en een feestje op zijn tijd. Wij gaan binnenkort weer heerlijk 3 weken de kerstshit enzo ontvluchten. Plaatjes en filmpje volgt dus nog.

groetjes Eos en Pierre.

zeer goed en betaalbaar

john de wilde,
    31-8-2008

kerst 2006 wandelde we over het strand bij samaru beach keek ik naar boven en wist het zeker die kamer wil nr7 een blikvanger.kennis gemaakt met mister aruna en de kamer besproken voor kerst 2007.dit is een van de mooiste vakanties geweest,in de tuin onder de palmen met de zee op 10 meter afstand kom je helemaal tot rust.de service is zeer goed en het personeel heel vriendelijk.eten je kan alles bestellen is het er vandaag niet dan is het er morgen.echt een aanrader om naar toe te gaan.is het eerts maar weer kerst. john

Weligama scoort een 8,6 uit 10, op basis van 9 reviews