Hotel Palm Village ***

Review geschreven door Estella

Heerlijk uitgerust!

Estella
18-12-2012

We zijn in dit hotel terechtgekomen nadat we van ellende wegvluchtten uit een hotel in Hikkaduwa. Hier vonden we eindelijk de rust na onze reis. De kamers zijn nog niet zo lang gerenoveerd. De kamers zijn schoon en een hele fijne badkamer met ruimte douche. De service is geweldig! Helaas geen gratis wifi. Eten is heerlijk. De zee was bij ons onrustig dus daar konden we niet in helaas. We zijn met onze gids, die ook in de buurt woont, nog een dagje naar Negombo geweest en hebben een bezoek aan de vismarkt gebracht. Ook hebben we een vaartocht gemaakt over de Dutch Canal. Het hotel ligt ook lekker dichtbij het vliegveld. Dit is een pefect hotel om te starten of om te eindigen, maar dan wel alleen als je van rust houdt.