Aardig hotel, nog niet geheel gerenoveerd

Review geschreven door Toon

Aardig hotel, nog niet geheel gerenoveerd

Toon
16-8-2014

Vrij afgelegen hotel. Wordt enigszins gerenoveerd en is aan verdere renovatie toe. Nog oude stopcontacten waar je eerst een pen in moet steken. Deurknoppen zitten nog los, lampen kapot, lawaaierige airco, dat soort dingen.

Mooi zwembad met tuin en strand nabij; je kunt echter vanwege de rotsen niet de zee in. Matige keuze wat eten betreft.

Niettemin vriendelijke mensen die je graag helpen. Gratis wifi op enkele meters rondom de receptie. Kamer met TV met slechte ontvangst.

Wij zijn hier met touroperator geweest en je vraagt je af waarom men dit hotel gekozen heeft. Ligt verder weg van de lagune en van Colombo. Verder rijden dus en een hoger bedrag te betalen voor de excursies (dat dus?).