Hotel Palm Village

Hotel Palm Village
6,8

11 reviews over Hotel Palm Village in het Nederlands

Vrij afgelegen hotel. Wordt enigszins gerenoveerd en is aan verdere renovatie toe. Nog oude stopcontacten waar je eerst een pen in moet steken. Deurknoppen zitten nog los, lampen kapot, lawaaierige airco, dat soort dingen.

Mooi zwembad met tuin en strand nabij; je kunt echter vanwege de rotsen niet de zee in. Matige keuze wat eten betreft.

Niettemin vriendelijke mensen die je graag helpen. Gratis wifi op enkele meters rondom de receptie. Kamer met TV met slechte ontvangst.

Wij zijn hier met touroperator geweest en je vraagt je af waarom men dit hotel gekozen heeft. Ligt verder weg van de lagune en van Colombo. Verder rijden dus en een hoger bedrag te betalen voor de excursies (dat dus?).

Voor Sri Lankaanse begrippen een redelijk hotel

H. Wiegmans
21-3-2014

Ligt rustig, aan een niet al te aantrekkelijk strand. De tuin en het zwembad zijn aardig. De kamers zijn gedateerd en kunnen inderdaad beter schoongemaakt worden. Maar dat geldt voor bijna alle hotels in de toeristenklasse. Het eten is redelijk; het bekende buffet. De bediening is wat afstandelijk

Goed voor 1 nacht

Ryckaert Darvin
20-7-2013

We hebben hier 2 nachten geslapen tijdens onze rondreis, meer zou het toch niet geweest mogen zijn, het eten is er vrij goed, de kamers en het hotel zijn minder, het is oud en redelijk versleten niet aangenaam om er een hele week te verblijven, dat zou ik zeker afraden. Ook de koffie was hier ook met kraantjeswater zoals in de meeste hotels met minder dan 4 sterren, heel erg jammer. Maar voor tijdens een rondreis voor 1 a 2 nachten is het aanvaardbaar.

Aardige plek voor 1 nacht

Bert
23-4-2013

Ons eerste hotel na aankomst in Sri Lanka. Kamers waren aardig, eten was redelijk, personeel was vriendelijk.

Heerlijk uitgerust!

Estella
18-12-2012

We zijn in dit hotel terechtgekomen nadat we van ellende wegvluchtten uit een hotel in Hikkaduwa. Hier vonden we eindelijk de rust na onze reis. De kamers zijn nog niet zo lang gerenoveerd. De kamers zijn schoon en een hele fijne badkamer met ruimte douche. De service is geweldig! Helaas geen gratis wifi. Eten is heerlijk. De zee was bij ons onrustig dus daar konden we niet in helaas. We zijn met onze gids, die ook in de buurt woont, nog een dagje naar Negombo geweest en hebben een bezoek aan de vismarkt gebracht. Ook hebben we een vaartocht gemaakt over de Dutch Canal. Het hotel ligt ook lekker dichtbij het vliegveld. Dit is een pefect hotel om te starten of om te eindigen, maar dan wel alleen als je van rust houdt.

Simpel hotel en niet schoon

Ben en Desiree
4-8-2011

Tijdens onze rondreis was dit het eerste hotel wat wij aandeden in Sri Lanka.

Het hotel en de hoteltuin zien er op zich aardig uit, de ligging aan zee is ook mooi en ook het eten is best redelijk zowel 's-ochtends als 's-avonds.

De kamers vonden wij er niet heel goed uit zien en waren ook verre van schoon en werden tijdens ons verblijf ook niet goed schoongemaakt. De kamers zijn heel simpel en minimaal ingericht, de badkamer is gedateerd en ook niet schoon en dan hadden wij nog een van de betere kamers van onze groep.

Goed en verzorgd hotel

andy_hintzen
25-11-2010

Kamers zijn verzord en schoon. Naast dit hebben ze een mooie tuin en een fijn zwembad. Helaas is het niet mogelijk om in de zee te zwemmen ivm koraal / rotsen.

voor 1 nacht wel te doen

ton
13-11-2010

Dit hotel is wel te doen voor 1 nacht, ligt wel aan strand maar zwemmen is geen optie. Ook in de omgeving is niks te doen.Één winkeltje aan de overkant van het hotel welgeteld.

Super slecht hotel!

Simone
21-5-2010

Aan het einde van onze rondreis in Sri-Lanka zouden wij 7 nachten in dit hotel verblijven om nog even lekker tot rust te komen. We zijn hier uiteindelijk maar 1 nacht gebleven en hebben snel een ander hotel geregeld want hier wilden we geen dag langer blijven!

Het is een leuk hotel voor 1 nachtje tijdens een rondreis maar zeker niet om hier langer te blijven. Het is een zeer klein en sfeerloos hotel. Er zijn heel veel Engelse mensen en het eten was waardeloos. We hadden inmiddels al een hoop hotels gezien in Sri Lanka maar dit was zeker de slechtste! Er was maar heel weining keus kwa eten en wat er lag was lauw of taai. Het hotel ligt direct aan het strand maar daar kon je niet komen. Gelukkig maar want het zand was zwart en er lag overal rommel. De tuin van het zwembad was wel mooi maar het zwembad was erg klein. Kamers waren wel prima.

2008

prima hotel

rentsje
27-8-2008

mooi gelegen hotel, met kamers met zeezicht!

Wij hebben hier 1 nacht verbleven.

het avondeten was heerlijk. Een van de weinige echt lekkere buffetten die ik heb meegemaakt. Er werd buiten een buffet gemaakt, op het strand!

personeel vriendelijk, kamers goed genoeg.

het strand; prachtig!

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Village in Wattala , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.