Sorteren

Reviews over Wattala

Nice place to start your trip

Nancy Stuivenberg
    9-3-2018

We stayed in Pegasus Reef for two nights after travelling to Sri Lanka. It was a nice calm place to regain energy after a long trip. Great food, nice people and nice rooms. We walked a lot around the place and noticed that there are not much hotels and tourists. We loved that. A nice oppertunity to see how the locals live. They are really friendly. This place is great for couples and older people. But we would rather stay in hostels for the atmosphere.

Gemoedelijk, gerenoveerd hotel

Nijhof-verheij
    4-7-2016

Prachtig hotel, personeel bijzonder aardig, kamers zijn prima. Hotel wordt op dit moment gerenoveerd. Er is o.a. een nieuw visrestaurant, waar alles vers wordt bereid, aanrader! Ook het zwembad en restaurant ziet er fantastisch uit. We waren hier de laatste 2 dagen van onze rondreis door Sri-Lanka. Kortom een aanrader!

Aardig hotel, nog niet geheel gerenoveerd

Toon
    16-8-2014

Vrij afgelegen hotel. Wordt enigszins gerenoveerd en is aan verdere renovatie toe. Nog oude stopcontacten waar je eerst een pen in moet steken. Deurknoppen zitten nog los, lampen kapot, lawaaierige airco, dat soort dingen.

Mooi zwembad met tuin en strand nabij; je kunt echter vanwege de rotsen niet de zee in. Matige keuze wat eten betreft.

Niettemin vriendelijke mensen die je graag helpen. Gratis wifi op enkele meters rondom de receptie. Kamer met TV met slechte ontvangst.

Wij zijn hier met touroperator geweest en je vraagt je af waarom men dit hotel gekozen heeft. Ligt verder weg van de lagune en van Colombo. Verder rijden dus en een hoger bedrag te betalen voor de excursies (dat dus?).

Voor Sri Lankaanse begrippen een redelijk hotel

H. Wiegmans
    21-3-2014

Ligt rustig, aan een niet al te aantrekkelijk strand. De tuin en het zwembad zijn aardig. De kamers zijn gedateerd en kunnen inderdaad beter schoongemaakt worden. Maar dat geldt voor bijna alle hotels in de toeristenklasse. Het eten is redelijk; het bekende buffet. De bediening is wat afstandelijk

Verouderd hotel

Marc en Marleen
    24-2-2014

Wat afgelegen hotel dat wat verouderd is, enkel receptie oogt iets nieuwer. De kamers zijn proper maar sober. Bufetten zijn ook in orde en ruime keuze, maar niet echt warm (voor de warme gerechten) en niet echt fris (koude gerechten). Groot zwembad. We verbleven er maar 1 nacht. Omgeving oogt niet echt netjes.