Reviews over Udawalawa

heerlijk hotel

wendy haer weening,
    24-2-2017

heel net hotel, prachtig opgezet midden tussen de bomen en het groen. Kamers zijn ook mooi en ruim zicht op de mooie tuin. Bed lag heerlijk. Buffet was opzich wel goed maar wat lauw. Ontbijt ook wel goed met een kok die je fruit vers snijd voor je. Minpuntje is de wifi. Niet op de kamer alleen bij het zwembad of het restaurant.

Prachtig

Tropisch,
    8-11-2016

fantastische accommodatie waar luxe, verzorging en aandacht bijzonder hoog staat.

Prima

s_akker,
    9-5-2016

Vijf dagen in dit hotel verbleven. Netjes, ruime kamers met balkon. Zeer vriendelijk personeel. Restaurant is goed. Zwembad niet al te groot maar prima om even af te koelen.

In de omgeving weinig vertier. Safari in de omgeving was echter zeer de moeite waard! Prachtig, erg veel olifanten!

Prachtige plek

jenny_dg,
    15-7-2015

Dit hotel is mooi. Heeft niet veel activiteiten. Mooi zwembad. Dicht bij het Udawalawe national park. Dit is echt een thee land, maar hier kreeg ik echt de slechtste koffie ooit (leek meer op thee). Het eten was prima en de kamers mooi schoon. Goed hotel.

Mooi hotel dichtbij natuurpark

len en jan,
    6-2-2015

Dit vrij nieuwe hotel (ruim 2 jaar geleden geopend) ligt prachtig in een bosrijke omgeving. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien, met balkon of zitje. Er is een zwembad aanwezig. Groot restaurant en een airconditioned bar met zitje buiten.

Daarbij ligt het vlakbij het Uda Walawe national park. Een mooi park waar wij vele dieren hebben gezien, zoals olifanten, buffels, jakhalzen, vele vogelsoorten en een schildpad.

Udawalawa scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews