Hotel Pigeon Island Resort

HotelKleine hotelsWeer vandaag35°26°
Hotel Pigeon Island Resort
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Pigeon Island Resort voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Pigeon Island Resort in het Nederlands

top accommodatie

eline
28-2-2018

Super mooi locatie aan het strand, helaas was de zee te ruig om te snorkelen. Maar aan het strand was het goed vertoeven.

Mooi en nette kamer hadden wij. het restaurant was sfeervol.

Mooi hotel, prachtig zwembad, lekker rustig

Heleen
18-1-2018

Het hotel ligt in een natuurgebied, aan het strand (dat overigens bezaaid is met plastic troep) Prachtige kamers, heerlijk 25 meter zwembad, mooi tuin. Heerlijk eten.

Nooit meer

Gerhard en Dineke
3-11-2017

Zodra het donker word en je doet het licht in de badkamer aan zit je hele badkamer onder de zwarte vliegjes en die bestrijden ze met puur vergif (mag niet gebruikt worden in Europa ) . We werden voor leugenaar uitgemaakt omdat ons sleutel weg was we hadden die ingeleverd maar ze hielden vol dat het in onze tas zat maar toen eindelijk naar lang zoeken lag het achter in de la van de receptie maar het woordje sorry konden ze daar niet.

Tjingo

Heerlijk hotel met een goede keuken

BB62
6-10-2017

Iets verouderd hotel maar het is er gezellig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel ligt om het zwembad en is 2 etages hoog. Het eten was heerlijk en het restaurant erg gezellig.

Super locatie aan prachtig strand

Rob
11-5-2017

Het hotel is erg rustig gelegen. Het is geweldig voor een paar dagen strand, snorkelen, walvissen spotten. Azuurblauwe zee, mooi wit zandstrand. Naar Trincomalee is wel een eind

Mooie ligging

Nelly S.
26-3-2017

Hotel ligt aan het strand.

We kregen een mooie, ruime en schone kamer. Jammergoeg viel de tweede dag de stroom uit en moesten we naar een andere kamer verhuizen. Deze kamer had wel een balkon maar de badkamer zag er niet te best uit.

Het eten in het hotel was erg goed en gevarieerd. Het was wel erg druk en rumoerig in het restaurant.

Aan het strand waren voldoende ligbedden en parasols.

Erg afgelegen

Monique
5-11-2016

Hotel prima in orde. Hebben er 2 nachten geslapen tijdens een rondreis.

Mooie kamers, fijne binnenplaats

Marielle
17-6-2016

* kamers waren erg ruim en mooi

* service aan het zwembad liet te wensen over

* speeltuin werd niet bijgehouden / schoon

* personeel restaurant, receptie, tuin en kamer waren zeer vriendelijk

* strand is mooi, maar helaas erg vervuild zodra je van het hotel wegloopt, dat is in heel Sri Lanka zo jammergenoeg.

* eten is prima!

* zeker een locatie om naar terug te gaan mede door vriendelijkheid, het lekkere eten, de omgeving en de kamers!

prima strandhotel

masja
31-8-2015

Het hotel is prettig gelegen, pal aan het strand. Er is een zwembad voor de dagen dat het zeewater te ruw is.

Op het strand zijn voldoende ligbedden, bij het zwembad is dit ondermaats, weinig en kapot.

Het restaurant is prima.

We kregen eerst een donkere kamer, weinig uitzicht, geen balkon of terras, maar toen we om een andere kamer vroegen is er lang gezocht om iets te vinden en kregen we een ruimere kamer, met uitzicht op het zwembad en zijzicht vanaf het balkon op het strand, was prima.

goed hotel voor rustzoekers

katrijnmaes
3-5-2013

Wij verbleven hier 4 nachten op het einde van onze rondreis door Sri Lanka. Het hotel is bijzonder sfeervol, je komt er echt tot rust. Prachtig gelegen aan een wit strand met azuurblauwe zee. Het is ook een aanrader om te snorkelen vanaf het pigeon island. Het personeel is heel (kind)vriendelijk. Er is een mooi zwembad en een klein speeltuintje. Je kan er ook een romantisch strandetentje voor je laten verzorgen!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pigeon Island Resort in Trincomalee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pigeon Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.