Hotel Nilaveli Beach Resort

HotelKleine hotelsWeer vandaag35°24°
Hotel Nilaveli Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Nilaveli Beach Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Nilaveli Beach Resort in het Nederlands

Rosa
23-4-2018

We waren in het verkeerde seizoen gegaan dus we konden niet gaan snorkelen omdat de zee te wild was maar het ressort zelf is geweldig!

Heerlijk resort met topgastvrijheid

LEE
2-10-2016

Een paradijsje in Sri Lanka. Witte stranden, mooie zee, rust, dineren op het strand. Het was een top ervaring.

Bij thuiskomst bleek dat we twee knuffel's hadden laten liggen. Mail naar het resort, knuffel werden gezocht en opgestuurd! Fantastische service: top!

Fantastisch!

Angelique Bod
18-9-2016

Een heel romantische plek met mooie,ruime en schone kamers. De huisjes staan op het strand en hebben een geweldig uitzicht. In elk huisje bevinden zich twee kamers/accomodaties en zijn voorzien van alles wat je nodig hebt. In het restaurant kun je goed eten. 's-Avonds worden de tafels en stoelen op het strand gezet, aangekleed met fakkels en je hebt een heerlijk diner op het strand! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je vind hier nog echt de rust en op het nabijgelegen Pigeon Island kun je prachtig snorkelen. Ook kun je de plaatselijke vissers met hun netten aan het werk zien. Het strand is prachtig en schoon (net een bounty island) en het water is heerlijk! Zoek je rust, een paar dagen relaxen en genieten van een romantische omgeving? Dan is Nilaveli beach Resort zeker een aanrader. Een beleving op zich!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nilaveli Beach Resort in Trincomalee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nilaveli Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.