Hotel Nilaveli Beach Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag31°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Nilaveli Beach Hotel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Nilaveli Beach Hotel in het Nederlands

Met oudere kinderen

direct aan het strand

Huibert
10-9-2015

Gastvrij,met bewaking op het terrein,nette kamers,goed eten ,wij zijn hier 3 dagen geweest

Niet naartoe gaan in januari

Farielda
21-1-2014

Afgelegen hotel. Niks in omgeving te beleven. Ook geen mooie omgeving. Toen wij er waren in januari was er veel regen en het was te gevaarlijk om te zwemmen ivm stroming.

Hotel heeft geen enkele sfeer.

Eten slechte kwaliteit en koud. Ze proberen het je wel naar de zin te maken.

Geen kluisje. Wifi alleen tegen forse betaling.

Veel muggen.

Topper!

Peter
8-7-2012

Dat waren hier 3 heerlijke dagen. Schitterend gelegen complex, direct aan het strand (mooi en rustig). Heel vriendelijke mensen, en prima eten. Hier had ik nog wel even kunnen blijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nilaveli Beach Hotel in Trincomalee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nilaveli Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.