Hotel Chaaya Blu Resort

Bekijk alle reviews

Review geschreven door estellanutella

Prima voor een paar nachtjes

estellanutella
9-7-2013

Tijdens onze reis zijn we hier 5 nachtjes verbleven. Dit vonden wij net iets te lang. Het eten is matig. Ben voor de tweede keer in Sri Lanka en nog nergens last gehad van m'n buik, behalve hier. Toen ik thee bestelde kreeg ik gewoon heet water uit de kraan, dus pas op! Internet is gratis maar extreem traag. Wat we gemerkt hebben is dat zo'n resort meteen hoge prijzen hanteert, maar de kwaliteit is erg laag. Het strand is mooi en in de zomer kun je fijn zwemmen in de zee. Kortom: prima voor enkele nachtjes tijdens je reis, maar wij komen niet meer terug.