Hotel Chaaya Blu Resort

HotelWeer vandaag35°26°
Hotel Chaaya Blu Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Chaaya Blu Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Chaaya Blu Resort in het Nederlands

Heerlijk

C.Hokken
19-10-2015

Wij waren hier een paar dagen tijdens onze rondreis.

Het waren zeg maar rust dagen tijdens de reis. Thuis hadden mijn man en ik afgesproken om op deze dagen niet iets optioneels te doen.

Na enige twijfel toch gedaan zoals afgesproken.

En wat hebben we heerlijke luie dagen gehad.

We hadden een kamer op de 1e verdieping op het strand,wauw wat een mooi uitzicht en wat een mooie kamer.

Wij hebben geweldig genoten op onze strandbedden.

Zoals ik schreef waren we met een rondreis dus wat het hotel heeft gekost weet ik niet.

Als ik dan een minpunt moet noemen dan is dat over de airco, die maakte echt veel lawaai.

Prima voor een paar nachtjes

estellanutella
9-7-2013

Tijdens onze reis zijn we hier 5 nachtjes verbleven. Dit vonden wij net iets te lang. Het eten is matig. Ben voor de tweede keer in Sri Lanka en nog nergens last gehad van m'n buik, behalve hier. Toen ik thee bestelde kreeg ik gewoon heet water uit de kraan, dus pas op! Internet is gratis maar extreem traag. Wat we gemerkt hebben is dat zo'n resort meteen hoge prijzen hanteert, maar de kwaliteit is erg laag. Het strand is mooi en in de zomer kun je fijn zwemmen in de zee. Kortom: prima voor enkele nachtjes tijdens je reis, maar wij komen niet meer terug.

Valt erg tegen voor de prijs

Erik & Sandya de Ruijter
31-10-2012

Je betaalt 4-5 sterren maar ze halen slechts 3. Komt vooral door matig dinerbuffet en bekrompen kleine kamers. Mooi zwembad en strand (hele zomer veilig zwemmen), goed ontbijtbuffet, vriendelijke staf. Aanrader mits voor de juiste prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chaaya Blu Resort in Trincomalee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chaaya Blu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chaaya Blu Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.