Hotel Ananthama

1 review over Hotel Ananthama in het Nederlands

Prima Hotel!

M. van Dijk
1-8-2016

We zijn in dit hotel 3 nachten geweest tijdens onze rondreis door Sri Lanka via NRV Reizen. Bij aankomst leek het hotel ons wat tegen te vallen. Deze indruk was echter niet juist. Prima hotel op 50 meter afstand van het strand. Kamer wat eenvoudig maar voldoet prima. Via badkamer wat lawaai van achter door lopend personeel. Geen airco in bad/douche gedeelte. Eten was niet in buffet vorm, maar 4 gangen menu met keuze opties. Was prima, heerlijk gegeten.

Personeel was erg in de weer, maar alles liep niet altijd goed, omdat men van elkaar niet altijd weet wie wat doet.

Rustige locatie om even bij te komen tijdens de rondreis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ananthama in Trincomalee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ananthama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ananthama scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.