Reviews over Trincomalee

Rosa,
    23-4-2018

We waren in het verkeerde seizoen gegaan dus we konden niet gaan snorkelen omdat de zee te wild was maar het ressort zelf is geweldig!

top accommodatie

eline,
    28-2-2018

Super mooi locatie aan het strand, helaas was de zee te ruig om te snorkelen. Maar aan het strand was het goed vertoeven.

Mooi en nette kamer hadden wij. het restaurant was sfeervol.

Mooi hotel, prachtig zwembad, lekker rustig

Heleen,
    18-1-2018

Het hotel ligt in een natuurgebied, aan het strand (dat overigens bezaaid is met plastic troep) Prachtige kamers, heerlijk 25 meter zwembad, mooi tuin. Heerlijk eten.

Heerlijk hotel met een goede keuken

BB62,
    6-10-2017

Iets verouderd hotel maar het is er gezellig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel ligt om het zwembad en is 2 etages hoog. Het eten was heerlijk en het restaurant erg gezellig.

Super locatie aan prachtig strand

Rob,
    11-5-2017

Het hotel is erg rustig gelegen. Het is geweldig voor een paar dagen strand, snorkelen, walvissen spotten. Azuurblauwe zee, mooi wit zandstrand. Naar Trincomalee is wel een eind

Trincomalee scoort een 8,4 uit 10, op basis van 2 reviews