Bungalow Sandy Cabanas

Bungalow Sandy Cabanas

2 reviews over Bungalow Sandy Cabanas in het Nederlands

Ideale zon-zee-relax plek

Hans de Back, 20-10-2009

We zijn hier getrouwd. Vanuit de cabana naar het strand onder begeleiding van zangeressen en drummers, waar de plechtigheid zich voltrok. 'Chammy' en zijn familie hebben er een onvergetelijke dag en huwelijksreis van gemaakt. Alles is goed verzorgd; de kleding, make-up, fotograaf, video, het eten en drinken, het avondfeest. We houden van een rustige plek met gezonde verse voeding. Het verblijf is all-in en dat kunnen we iedereen aanraden. Het is verademing om alleen maar natuurgeluiden te horen en het ruizen van de zee. Chammy is een fantastische gastheer en weet veel van het eiland af. Wanneer je wilt regelt hij een trip naar een natuurreservaat, de eindeloze theeplantages, culturele evenementen, sportieve uitstapjes e.d. Indien we het ons kunnen permitteren, willen we elk jaar rond Mei -Juni terug komen. De hypnotiserende rust van de zee, de vogeltjes, de luie loei van een buffel, kikkergekwaak en af en toe een blaffende hond maken het verblijf paradijselijk.

Waanzinnig fijne plek

caroline van frankenhuyzen, 16-10-2009

Wij vonden Sandy's Cabanas een zeer aangenaam en relaxed guesthouse In Tangalle. Geweldige locatie direct aan het mooiste gedeelte van het strand. De vriendelijke eigenaar Chaminda draait zijn hand niet om voor een verse muesli of een huisgemaakte curry. Onze kamer was groot en eenvoudig, met een eigen veranda. De bungalow was helaas bezet. Wij vonden het de ideale plek om helemaal bij te komen. We gaan zeker nog een keer terug voor de goede sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sandy Cabanas in Tangalle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sandy Cabanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Sandy Cabanas scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.