Hotel Sigiriya

42 reviews over Hotel Sigiriya in het Nederlands

Genieten Relaxt hotel

Naomi
15-11-2018

Het uitzicht van dit hotel is prachtig op de lionsrock! Het zwembad heeft een aangenaam temperatuur. Avonds kan je genieten van een bbq die mooi aan is gekleed met fakels ( als je met je liefde gaat romantisch ) een aanrader! Wij hebben in dit hotel een full body massage geboekt het was heerlijk!! Je kan in sygeria de lion rock beklimmen dit is 4 keer zo duur dan de Pidurangala Rock, wij zijn voor de cheap versie gegaan. Het is even klauteren maar dan heb je ook wat het uitzicht is adembenemend...

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met uitzicht op de rock

RemcoIrene
30-9-2017

Hotel met uitzicht op de rock en ziet er van binnen goed uit, ook de spa is prima en zeker een bezoek waard. Wij hadden veel problemen met de kamer, de kamer die prima is als je geen problemen hebt. Eten in buffet vorm is goed, alleen geen centrum waar je in de avond even kan lopen.

Gereisd Met partner in september 2017

Mooie hotel met orachtig uitzicht op the lion rock

Martin Ottens
18-6-2016

Het uitzicht in de bar en het zwembad is prachtig. Nette kamers. Goed uitgebreid buffet. Het personeel is ook heel erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon Jun 06 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

Mooi hotel, fijne sfeer en lekker eten

MG
24-5-2016

Vanuit hier eenvoudig naar de Lion Rock (Sigiriya). Mooi hotel, ruime kamers. Wij hadden een vrij nieuwe badkamer. In de kamer zelf wel veel hagedisjes en insecten omdat het in een bosrijke omgeving ligt. Maar dit namen we op de koop toe, hoort erbij in landen als Sri Lanka. Lekker eten iedere avond, gezellige zitten bij de bar. Lekker zwembad, vriendelijk personeel. Mooi uitzicht op de Lion Rock!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Fantastich hotel

gjaltemahenknel
17-10-2014

Wat een fijn hotel en wat een ligging, met uitzicht op de Sigiriya rots, waanzinnig mooi. Een heerlijk ontbijt en een fijne keuken, kortom top.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Fijn plekje

Jeroen
7-10-2014

Wij zijn 3 nachten in Hotel Sigiriya gebleven tijdens onze rondreis. Een heel fijn hotel met ruime kamers, mooi terras met uitzicht op de Sigiriya rots en lekker eten. Elke dag hadden ze wel show cooking met diverse gerechten en ook hadden we tijdens ieder diner live muziek. Het hotel is natuurlijk een goede uitvalsbasis voor het beklimmen van de Sigiriya rots, maar wij hebben vanuit dit hotel ook een safari gedaan in een van de nationale parken en enkele tempels bezocht. Het hotel biedt overigens ook zelf enkele excursies aan tegen schappelijke tarieven.

Gereisd Met partner in Fri Sep 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gelegen

Toon
24-8-2014

Fraai hotel, passend bij de omgeving waarin het gelegen is. Zwembadje met uitzicht op de rots van Sigiriya. Eten is prima, ruime keuze. De kamers zijn heel royaal, mooi en in goede staat van onderhoud. Goede airco. TV met goede ontvangst van enkele zenders. Mooie nette badkamer. Gratis wifi in de royale lounge. Aapjes liggen op de loer. Grappig, maar heeft ook zijn nadelen. Personeel is wat arrogant en een storing wordt helaas pas later gerepareerd. Reisleiding was helemaal over de top van dit hotel; dat was wat overdreven, maar het is zeker een heel goed hotel.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Geweldige plek met een super uitzicht

nancy jansen
19-8-2014

Helaas maar 1 nachtje geslapen tijdens onze rondreis. We hebben dit hotel gekozen omdat we de Leeuwenrots wilde beklimmen. Dit was een geweldige ervaring. Verder geen echte actviteiten in de omgeving. Ondanks dit maar een 3 sterren hotel is, de service geweldig. Wij snappen het sterrengehalte in Sri lanka niet echt. Lekker eten en live muziek. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Hoogtepunt van Sri Lanka

Ronald
23-3-2013

Van alle hotels die we aandeden in Sri Lanka was dit de topper. Prachtig gelegen met zicht op de Leeuwenrots, met een heerlijk zwembad en zeer sfeervolle kamers. Een echt goed verzochte junglelodge midden in de natuur. Wat heet: eekhoorns, leguanen en vooral de apen. Die wekten ons weliswaar in alle vroegte door over de daken heen te rennen, maar ja... je slaapt in de jungle of niet. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam; de koks waren goed en hoeveel moeite en gepruts het koste, we kregen de caparinhas waar we om vroegen. Helemaal goed en van ons krijgen ze er een ster bij.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wauw wat een uitzicht!

Mariska
11-11-2012

Heel mooi en goed hotel. Een van de mooiste uitzichten, de leeuwenrots, die ik gezien heb. Heerlijk zwembad om zeker na de klim even af te koelen. Ook geweldig dat je in de tuin omringd wordt door de aapjes. Eten echt goed en personeel zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sigiriya in Sigiriya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sigiriya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.