Hotel Polonnaruwa Rest House

Hotel Polonnaruwa Rest House

Onvoldoende

1 review over Hotel Polonnaruwa Rest House in het Nederlands

2005

vre-se-lijk! in de lonely planet leek dit een prima hotel

annie
29-3-2005

vre-se-lijk! in de lonely planet leek dit een prima hotel. eenmaal aangekomen was het veelbelovende terras met uitzicht op het meer bezaaid met insecten. De bediening was niet al te behulpzaam, het duurde eeuwig voordat we ons eten kregen, en ze probeerden ons ervan te overtuigen dat de muggen op de kamers toch echt vliegen waren en hadden geen klamboe beschikbaar. De kamers waren erg gehorig en er liepen salamanders naar binnen. om zes uur begon de manager met bellen en sindsdien hebben we niet meer kunnen slapen. Na een opmerking hierover kregen we slechts een lachje.

Gereisd Anders in Tue Mar 29 2005 22:42:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Polonnaruwa Rest House in Polonnaruwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Polonnaruwa Rest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.