Polonnaruwa

Reviews over Polonnaruwa

De bar heeft sfeer

Leon ,
    23-12-2012

De kamers werden verbouwd toen wij er zaten. Ik zou niet durven zeggen of mijn kamer nu wel of niet de opknapbeurt had gehad. Was op zich prima, maar niet heel bijzonder. Wel heel gezellig is het lobby / bar gedeelte. Dat heeft echt sfeer. En vergeet de bijzondere toiletten niet.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Leuk eerste hotel van de reis!

Nienke,
    23-1-2012

Personeel werkt hard en is zeer vriendelijk. Mooie ligging.Eten is goed.

Kamers zijn wat verouderd en hebben een opknapbeurt nodig, maar ja ik ga niet voor de luxe hotels naar Sri Lanka. Het blijft een ontwikkelingsland en naar die maatstaven is het een redelijk goed hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2011

mooi gelegen aan meer

c_branje,
    26-4-2011

Het eenvoudige hotel is mooi gelegen aan een meer. We hadden een grote kamer. Het Singhalese eten is iets aangepast aan de westerse smaak: pittig maar niet zodat je tong eraf schroeit. Mooie tuin, waar wilde apen zitten. Er schuifelde een varaan van zeker een meter lang over het terras. Er is een zwembad.

Gereisd met vrienden in juni 1984

wat verschrikkelijk

Jan en joanne Boogert,
    8-10-2008

Dit vonden wij geen aanrader, wij sliepen er gelukkig ook maar 1 nacht. het ws ook een verschrikkelijke nacht,met een rat op de kamer, erg bang dus kregen toen wel direct een andere kamer maar ook daar hoorde we weer ratten op het dak. verder slechte service, en personeel was ook niet echt vriendelijk en niet behulpzaam. het was erg jammer want de buitenkant was erg mooi om tezien. het ws bij ons het slechtse hotel.

Gereisd met partner in september 2008

Wij zijn hier met een rondreis geweest

Femke,
    28-8-2005

Wij zijn hier met een rondreis geweest. Het hotel is wel oke, het viel alleen tegen na twee nachten in The Citadel te hebben geslapen.

Gereisd anders in augustus 2005
Polonnaruwa scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews