Hotel St. Andrews

KinderhotelWeer vandaag25°12°
Hotel St. Andrews
7,7

29 reviews over Hotel St. Andrews in het Nederlands

Engelse stijl. Mooie kamers. Prima restaurant.

Matras en kussen mogen wat minder zacht. Zijn in andere jetwings veel beter.

Directe ligging nabij het commerciele centrum van het stadje is op deze locatie een voordeel.

Je moet er van houden

Wendy Haer Weening
24-2-2017

Je moet er van houden maar opzich was het best okay. De kamers waren ruim en groot bed. Het dinner buffet was goed en service was zeer netjes. Ontbijt hadden we take-out en dat was lekker.

Unieke ervaring met Engelse "touch"

Nederlands gezin met 2 tieners
16-8-2016

Helemaal leuk om dit hotel te ervaren. Leuke "foute" engels sfeer, met tweed en bloemetjes. Heerlijk truttig. Geweldig 100 jaar oud engels pool biljard dat je voor 600 LK kunt bespelen voor 45 minuten onder begeleiding van een medewerker. Erg leuk. Blijf hier lekker 2 tot 3 nachten. Ga vooral eten bij de Grand Indian - Grand Hotel Rd, Nuwara Eliya 22200, Sri Lanka en bezoek de paarden renbaan.

Over zijn expiratie datum

cohlen
29-7-2014

In de kou, mist en regen ligt St Andrews een oud hotel uit de koloniale tijd. Na een geweldige entree een donker en wat vervallen geheel. Chaotische receptie medewerkers en norse portiers brengen je naar mooie kamers, als je temminste hoog zit! Matig eten (buffet) al zijn de mensen daar aardiger! Voor kinderen geen bal te doen tenzij je steeds wil betalen voor 45 min snooker! Moet je perse overnachten in Nuwara Eliya (al is daar eigenlijk geen goede reden voor) ga dan naar het Tea Factory Hotel: dat is prachtig en heeft warme ligbaden op de kamer in deze koude en natte omgeving

vergane glorie?

Kris
3-3-2014

Het hotel ademt de Engelse koloniale sfeer uit. Apart. Alleen in de kamers is er geen aandacht voor comfort. Wij hadden een kamer die gedeeltelijk onder de grond was en die een afschuwelijke doordringende geur had in de badkamer. Gelukkig bleven we hier maar 1 nacht. Ook andere reisgenoten kloegen van dit euvel. De maaltijd dient genomen te worden in een donkere omgeving.

Verouderde engelse glorie.

Marc en Marleen
24-2-2014

Hotel volledig in engelse stijl; vergane glorie. Ouderwetse kamers, bedden met bar slechte matrassen, gelukkig was dit maar voor één nacht. Er is een elektrisch vuurtje aanwezig op de kamer, je hoeft dus niet om een warme kruik te vragen. Ontbijt is héél pover of je moet van englisch breakfast houden. Diner is ook niets speciaals. Het ene stuk van het restaurant is heel donker, het andere stuk is beter verlicht en krijgt ook veel daglicht. Géén zwembad!!! Je zit wel kort bij het centrum van Kandy (wandelafstand).

Bijzonder hotel

Farielda
21-1-2014

Mooi hotel. We kregen zonder meerkosten een prachtige suite.

Houd er rekening mee dat het koud is. Vraag om een kruik.

Eten zeer matig.

Leuk om even het stadje in te lopen.

Sfeervol hotel

Stijn
29-9-2013

Grote delen van dit hotel stammen nog uit de Engels tijd, wat het een bijzondere sfeer geeft. De kamers in de nieuwe vleugel zijn comfortabeler, maar missen wel een beetje die oude sfeer. De deluxe kamers zijn ruim en hebben een extra verdieping boven de badkamer waar een extra tweepersoonsbed staat. De badkamer zelf is wel vrij klein. Het restaurant is donker, maar heeft een leuke sfeer en het eten en de bediening zijn erg goed verzorgd. Het schijnt het beste restaurant van Nuware Eliya te zijn. Ze gaan ook leuk en flexibel met kinderen om. Het grootste deel van de bar is in gezellige oude stijl, maar een ruimte is heel bijzonder gedecoreerd met grafitti van de gasten. Er is gratis wifi in het hele hotel.

prachtig

Senna
1-5-2012

Heel mooi hotel, zeer vriendelijk personeel. beetje bedompte eetkamer maar het eten was heerlijk dat maakt het weer helemaal goed.

Prima om in de omgeving te wandelen, het stadje in geweest, geen moment onveilig gevoeld, iedereen even vriendelijk en benieuwd waar je vandaan komt en graag een praatje met je aanknoopt. (soms om je wat te verkopen maar als je vriendelijk nee zegt dan is het ook prima)

Mooi Engels landhuis

Mark en Coby
21-12-2011

Als je binnenkomt, waan je je in Engeland. Een mooi landhuis dat de Engelse sfeer uitstraalt. Kachel op de kamer ipv airco. Vanwege de ligging op 2.200 meter is het er koel. Het eten was fantastisch en de kleine pub ontzettend gezellig. Zeer vriendelijke medewerkers. Echt een leuk hotel om te verblijven.

We hebben een aantal aanbieders voor St. Andrews voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Andrews in Nuwara Eliya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Andrews zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.