Hotel Grosvenor

2 reviews over Hotel Grosvenor in het Nederlands

nooit meer.

jimmy
9-10-2017

alles een drama. vies oud versleten en muf ruikend. koud en had oud gebruikt lakken. verder overal donker. enigst plus was zeer ruime kamers.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen verkeerd hotel voor een nachtje

Herman
12-5-2013

Grote kamers met open haard. Bedden waren schoon maar het matras vond ik niet alles. Badkamer was klein en aan renovatie toe. Hotel is een beetje muffig maar dat schijnt bij meerdere hotels het geval te zijn in deze stad(hoge luchtvochtigheid). Ontbijt was niet slecht.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Grosvenor

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grosvenor in Nuwara Eliya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grosvenor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.