Hotel Galway Forest Lodge

Hotel Galway Forest Lodge
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Galway Forest Lodge voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Galway Forest Lodge in het Nederlands

Uitstekende uitvalsbasis

erikdr
17-6-2015

I.t.t. een aantal andere hotels niet echt centraal; ongeveer 20 minuten lopen, langs het mooie Gregory Lake en het Galway Forest wat een soort stads-vogelbos is, richting centrum. Maar daarom juist lekker rustig, zelfs in de 'kermisweek' van April (nieuwjaar) zalig om uit te rusten. Kamers wat gedateerd, speciaal badkamer, maar al het nodige aanwezig. Kacheltje, geen luxe gezien de nachten. Ontbijt en diner (buffet) op uitstekend 3-sterren niveau, live muziek bij diner.

Erg mooi!

Willy
22-7-2012

Wat een mooie ligging heeft dit hotel in de bergen. Een mooie tijd hier gehad tijdens de rondreis.

Rustig hotel

l.strooband
8-12-2011

Midden in de natuur. Kamers zijn ruim. Ontbijt en diner zijn goed, men deed alleen moeilijk over het ala card bestellen.

mooi hotel met heerlijk eten

Familie Meul Zwijndrecht
23-8-2011

Hotel is in orde. Mooie kamers. De kok is al enkele jaren, chef van het jaar. Het eten is dan ook heerlijk. 's Avonds speelt er een bandje waardoor het gezellig is.

Hotel is wel afgelegen, midden in de thee plantages.

Wij verbleven 1 nacht in het hotel en waren best tevreden.

aan renovatie toe

Heidi
13-4-2011

Gelukkig verbleven we maar 1 nacht in dit hotel, doordat het hoger is gelegen is er geen zwembad aanwezig. Is ook niet nodig want het is hier een stuk kouder. Kamers zijn groot en de badkamers klein. We hadden een lekkage in de badkamer, hier melding van gemaakt en we werden naar een andere kamer overgeplaatst. Deze kamer was echt oud, met verkleurde vloerbedekking en schimmel in de badkamer. Het eten was goed te doen. Het hotel is verouderd en aan revovatie toe.

TRANSIT-HOTEL

Francis van Jette
21-4-2010

Een "doorreis"-hotel van begin van de jaren '90. Goed om één nacht door te brengen.

prima rondreishotel

Humme
21-5-2009

een van de minste hotels van onze rondreis, maar prima te doen.Eten was erg goed!Kamer was oud.Wel veel herrie van de duiven op het dak gehad.

2008

prima

Ramona Verheyen
29-9-2008

een van de hotels tijdens de rondreis prima rondreishotel

personeel deed erg zijn best het iedereen naar de zin te maken

Jammer dat het erg afgelegen lag

Ronald & Marieke
12-5-2008

Jammer dat het erg afgelegen lag. Verder was het een mooi hotel. Zonder zwembad maar het is hier ook een stuk frisser.

Nooit meer

Nico Berger
26-2-2008

Nooit meer. Heb je een andere keuze dan neem die maar. De boel renoveren of afbreken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galway Forest Lodge in Nuwara Eliya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galway Forest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.