Reviews over Nuwara Eliya

Stephanie Durwael,
    5-1-2018

Gewoon heel bijzonder. ligging en uitzicht. WOW!

Nostalgisch hotel op loopafstand van leuk stadje.

John,
    24-12-2017

Engelse stijl. Mooie kamers. Prima restaurant.

Matras en kussen mogen wat minder zacht. Zijn in andere jetwings veel beter.

Directe ligging nabij het commerciele centrum van het stadje is op deze locatie een voordeel.

Je moet er van houden

Wendy Haer Weening,
    24-2-2017

Je moet er van houden maar opzich was het best okay. De kamers waren ruim en groot bed. Het dinner buffet was goed en service was zeer netjes. Ontbijt hadden we take-out en dat was lekker.

Unieke ervaring met Engelse "touch"

Nederlands gezin met 2 tieners,
    16-8-2016

Helemaal leuk om dit hotel te ervaren. Leuke "foute" engels sfeer, met tweed en bloemetjes. Heerlijk truttig. Geweldig 100 jaar oud engels pool biljard dat je voor 600 LK kunt bespelen voor 45 minuten onder begeleiding van een medewerker. Erg leuk. Blijf hier lekker 2 tot 3 nachten. Ga vooral eten bij de Grand Indian - Grand Hotel Rd, Nuwara Eliya 22200, Sri Lanka en bezoek de paarden renbaan.

Eenvoudig hotel

M. van Dijk,
    5-8-2016

Tijdens onze rondreis door Sri Lanka met een touroperator hebben we hier 1 nacht geslapen. Gezien de reviews op waren we wat huiverig over dit hotel. Achteraf ten onrechte. Hotel is zeer eenvoudig, verouderd. Kamers roken wat naar mottenballen. Kamer was wel erg groot met 2 x 2 persoons bed, ruime badkamer en netjes zuiver. Tegelvloer op de gang waardoor wat galmen van dichtslaande deuren. Maar omdat bijna iedereen er op doorreis is gaat iedereen op tijd naar bed, dus eigenlijk weinig ongemak van.

Eten was prima. Bar stelt niets voor. Paar bankjes waar je via het restaurant tot 21.30 uur iets kunt drinken.

Al met al prima hotel voor 1 nacht.

Tip: Wil je gaan rondreizen door Sri Lanka koop je vliegtickets en boek je reis via lokale reisagent: www.gtstourslanka.com

Onze chauffeur/gids reed nu voor NRV maar is freelancer en eigenaar van dit bedrijf en kan goedkoper hetzelfde bieden.

Nuwara Eliya scoort een 7,3 uit 10, op basis van 22 reviews