FamiliehotelWeer vandaag29°24°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Suriya Luxury Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Suriya Luxury Resort in het Nederlands

Mooie kamer

Diana
3-10-2016

Prachtige grote en luxe kamer. Mooie badkamer. Uitzicht prachtig. Wel redelijk veel herrie, waren met de zijkant van het hotel bezig. Mooi zwembad. Eten is prima, ook prijs technisch. Wij waren er 2 nachten.

Een oase!

Roelof
25-12-2014

1e Kerstdag 2014. We hebben de eerste week in Suriya erop zitten en het is hier fantastisch! Het hotel is een week voor onze komst pas officieel geopend en werkelijk alles is af en Top. Het personeel is zonder uitzondering supervriendelijk, de kamers, het 45m zwembad, de fitness, de omgeving en vooral...het eten: alles geweldig. Ondanks dat we ontzettend veel pech hebben met het weer, het regent vrijwel onophoudelijk, komen we hier helemaal tot rust. En juist omdat het hotel wat afgelegen ligt van de bewoonde wereld krijg je echt het ultieme vakantiegevoel. Het gewone straatbeeld is hier nog niet aangetast door het toerisme. En met een taxi of tuktuk ben je zo in Negombo. We hebben tot nu toe 1 excursie gedaan, geboekt bij de touroperator-vertegenwoordiger. Echt een aanrader! Prima Engelssprekende (en veilige!) chauffeur, die echt iets toevoegde qua uitleg over de cultuur van Sri Lanka. Vol vertrouwen gaan we de tweede week in.

Gereisd Met partner in Thu Dec 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal nieuw hotelcomplex (2014)

Toon
6-9-2014

Nieuw hotel. In augustus 2014 nog niet alle kamers gereed. Een heel mooi hotelcomplex op de hoek van de lagune en de zee. Alles design. Eerlijk gezegd moet hier en daar het comfort wat inleveren aan het design. Erg mooi, open gebouw (wind). Goede kamers met goede voorzieningen, airco, kluisje, koelkastje etc. TV die alle zenders met goed beeld weergeeft. Heel veel leidinggevend personeel. Men doet erg goed zijn best het iedereen naar de zin te maken. En ondanks enkele kleine onvolkomenheden die snel worden hersteld is dit zeker een heerlijk hotel. Het ligt echter in de middle of nowhere en er is kilometers in de verte niks te doen. Prima eten en een heel groot zwembad met stoelen en parasols (let op: handdoekjesleggerij i.v.m. beperkte aantal parasols). Gratis wifi bij de (ver weg gelegen receptie), korter bij het restaurant matige ontvangst. Dat zou beter moeten voor een hotel dat de top nastreeft.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suriya Luxury Resort in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suriya Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.