Hotel Rani Beach Resort

Hotel Rani Beach Resort
7,7

2 tips over Hotel Rani Beach Resort

Joseph, 26-2-2015
voor rust en uitzicht altijd een kamer nemen aan zwembad- en kustzijde van het hotel. Dit voor de rust en het uitzicht op het strand en de schitterende zonsondergangen. Op dit moment wordt naast het hotel wordt gebouwd aan een nieuw hotel, dit gaf enige geluidsoverlast maar was de gehele vakantie niet van dienaard dat we er ons aan gestoord hebben.
silvercat, 3-3-2013
Vraag een kamer aan de zijkant en niet aan de straatkant. Ze zijn een zaal voor bruiloft en partijen erbij aan het bouwen deze gaat het uitzicht voor enkele kamer die niet aan de zijkant liggen een beetje bederven.