Hotel Rani Beach Resort

Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
Hotel Rani Beach Resort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rani Beach Resort voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Rani Beach Resort in het Nederlands

Fijn verblijf

M
12-2-2017

Goede service en mooi zwembad.

Goed hotel, direct aan het strand.

Helene en Ton
29-10-2016

Geweldig en behulpzaam personeel. De kamer was schoon. Badkamer idem. Er waren veel bruiloften en feestjes maar wij werden niet vergeten.

Redelijk

C.Hokken
19-10-2015

Het was het eerste hotel van onze rondreis, en na wat later bleek ook een van de weinige die in de bewoonde wereld lag.

De kamers waren wat gedateerd, in de douche liep het water niet goed weg dit hebben we niet gemeld omdat we geen zin hadden in al dat gedoe.

Het bed was een regelrechte ramp, klein en het kraakte al als je er naar keek.

Het eten was voor ons een keuze menu, het was redelijk.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam.

Binnen in de hal was het vreselijk warm en als je dan een paar flinke trappen op moet lopen ben je gelijk door gezwete.

In de avond zaten er vaak mensen in een open ruimte tot laat in de avond te praten en te zingen, dus oordopjes in.

Het zwembad heerlijk en ook schoon.

De strandbedden en badlakens prima verzorgd.

Over prijs kwaliteit kan ik niets zeggen want het zat bij onze rondreis in.

Tjingo

vieze kamers en troebel zwembad

smerig
13-8-2015

kamers vies , in het zwembad zwemmen mensen met hun kleding aan en als je er iets van zegt dat je dit als andere toerist vies vind doen ze niets ! verkopers komen zelfs in de tuin aan je strandbedje wat niet is toegestaan ook daar doen ze niets aan.

LET OP je waardevolle spullen er wordt veel gestolen vanaf je kamer !!! dus alles op slot in je koffer !

Dit hotel is nog niet 1 ster waard. NOOIT MEER !!!!

Hebben hier in februari 2015, 16 dagen doorgebracht.

Ligging van hotel en zwembad zijn de grote pluspunten.

Kamers zijn oké, maar wat gedateerd. Personeel is behulpzaam en deskundig. Schoonmaak en hygiene zijn ruim voldoende.

Eten in buffet vorm (ontbijt en diner) is goed maar niet erg gevarieerd. Alleen bij verblijf van grotere groepsreizen was het buffet iets uitgebreider.

Leuke afsluiter van onze vakantie

rsmail01-donotreply
1-8-2014

Hier verbleven we op het einde om nog twee dagen aan het strand/zwembad door te brengen. Het hotel is zeer goed onderhouden (inclusief het zwembad met heel zuiver water). Zeer vlijtig personeel. Dit is het enige hotel in Sri Lanka waar ook de manager de handen uit de mouwen stak. Ontbijt is OK. Goede service aan het zwembad met ligstoelen en handdoeken. Ook vriendelijke barman en directe toegang tot het strand vanop het zwembad.

Prima hotel op juiste locatie

silvercat
3-3-2013

Mooie ruime kamers, we hebben er 3 verschillende gehad. Allemaal even groot netjes en van alle gemakken voorzien.

Mooi hotel als er geen bruiloft is!

M. Van der Zanden
23-9-2012

Begin augustus na een werkelijk fantastische rondreis nog 3 dagen in dit strandhotel verbleven. Kamer was mooi, werd goed schoon gemaakt. Gordijnrail die steeds naar beneden viel, werd niet gerepareerd. Wel naar komen kijken. Ontbijtbuffet was de eerste dag goed. De volgende dagen waren er bruiloften en werden wij als hotelgasten compleet vergeten.

Geen ontbijt buffet meer, harde muziek en na verloop van tijd gingen de bruiloftsgasten (veelal mannen) zich tussen de hotelgasten op het strand mengen. Wij voelden ons enorm bekeken en absoluut niet meer op ons gemak. Manager hierop aangesproken en uiteindelijk werden de starende mannen weer naar de bruiloft terug gestuurd.

Tijdens de bruiloft deed het strand ook nog dienst als parkeerplaats voor alle auto's !

Mooi hotel direct aan het strand

Wessel
9-5-2012

Hotel ligt direct aan het strand en aan een weg met veel hotels en diverse eetgelegenheden zoals AmmaHoela (o.i.d)

Negombo is een goede uitvalsbasis om het prachtige Sri Lanka te ontdekken. Hotel personeel was zeer vriendelijk en de kamers waren ruim en schoon.

Heerlijk

Hanneke
25-8-2011

Guesthouse New Rani Inn niet te verwarren met het New Rani Beach Hotel.

New rani Inn is een klein en gezellig guesthouse waar het eten zeer goed is.

Jammer dat het niet direct aan zee ligt anders werd dit mijn vaste stek.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rani Beach Resort in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rani Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.