Hotel Paradise Holiday Village

Hotel Paradise Holiday Village
6,3

10 tips over Hotel Paradise Holiday Village

Toon, 3-3-2014
Lekker eten aan de overkant bij restaurant petit maar er zijn in de straat richting centrum Negombo sowieso tientallen horeca zaakjes om uit te kiezen
Dirk en Vera de Braal, 5-11-2013

Voor een goed verzorgde rondreis moet je niet ver zoeken. Als je uit het hotel komt en 100 meter naar rechts loopt, kom je bij Sunny en Sons van DS Tours. Geweldige mensen die je heel behulpzaam zijn, en een tour voor je verzorgen naar je budget. Ze gaan zelf als gids en chauffeur mee, en kunnen je veel vertellen en laten zien van Sri Lanka.

Wij hebben 2x een tour van 4 dagen gedaan en we hebben een geweldige tijd gehad.

M de Graaf, 26-9-2013
Lunchen bij Cafe J of Petite is zeker een aanrader. Overdag hebben wij een 'dagpas' genomen bij één van de luxere hotels direct aan het strand (Jetwing hotel), voor 1000 LKR heb je een bedje en handdoek, mag je gebruik maken van het zwembad en lig je direct aan het strand. Prachtig.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Holiday Village voor je op een rij gezet:

Bert, 11-5-2013
Voor vervoer van je hotel naar het centrum van Negombo met een tuk tuk (trikshaw) altijd van te voren een prijs afspreken.
Van Zeumeren Nijkerk, 15-4-2013
DS Tours voor een 1 of meerdaagse tour en Petit voor het eten
m_martino, 13-3-2013
wij zijn elke avond wezen eten bij restaurant aan overkant links het heet PETIT, was aanrader v mijn neef die er woont en werkelijk het eten is er zoooo lekker en niet duur. en alles vers elke dag vd markt. heb je wensen dan zullen ze er alles aan doen om het voor je te maken.word gerund door josep met zijn vrouw zijn 2 zussen en vader en moeder. schatten v mensen

Diana Zoetemelk, 27-8-2012
Als je Sri Lanka wil zien, ga dan 100 m verder in de straat (zelfde kant als hotel) naar Sunny Tours. Zij zijn eerlijk en betrouwbaar en bezorgen je een fantastische reis, waar je ook heen wil, voor een heel redelijke prijs. Ze doen en geven je meer dan van tevoren afgesproken. Echt een aanrader! Safaripark is overigens het omrijden niet waard, file rijden door het park.
Irene, 7-4-2012

Colombo MOET je gezien hebben. De drukte, de geuren, de mensen..

Huur een prive chauffeur en ga naar Kandy (olifantenweeshuis in Pinnawela)

Loop een stuk over het strand. Wij kwamen locals tegen waarbij we in hun huis een cola kregen, erg leuk om eens te doen en te zien.

Merel van Kralingen, 25-2-2012
Tip: Als je een trip wil doen, ga dan naar DS tours, het ligt 50 meter lopen bij het hotel vandaag. Wij hebben er meerdere trips gedaan en het is veel goedkoper dan met de touroperator! Heel goed verzorgd, precies wat jij wil. Als je 5 sterren trip wil, dan kan dat, wil je het niet duur maken, dan kan dat ook!
remco1977, 17-2-2012

Tips: ga zeker een tour doen om het land te zien!!! Als je gaat boeken doe dit dan bij DS Tours wat op nog geen 100 meter zit van het hotel. Dit is een vader (Sunny) met zijn 2 zonen die zijn echt superbetrouwbaar, niet duur en hele leuke en toegewijde mensen!!! Echt een grote aanrader! Ook een heer in het verkeer (wat vrij uniek is in dit land ;-))

Qua restaurants springt Lord's er echt bovenuit (gerunt door een Engelsman) en echt héél lekker eten! Wel net even een beetje duurder maar Top!