Hotel Paradise Holiday Village

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
Hotel Paradise Holiday Village
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Holiday Village voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Paradise Holiday Village in het Nederlands

Prima

John
22-1-2018

Het is een prima hotel. De prijs is er dan ook naar. Verwacht geen 5 sterren hotel, maar het eten was prima, het ontbijt ook, het personeel Super vriendelijk en behulpzaam, de bedden sliepen zalig. Uiteraard is het meubilair wat gedateerd, maar je zit in een ander land, en je betaald zeker niet de hoofdprijs voor dit verblijf. De kamer werd iedere dag keurig schoon gemaakt, handdoeken vervangen, niks op aan te merken. Wij zouden hier zéker zo weer naar terug gaan. (En dat gaan we ook doen trouwens). Het strand aan de overkant van de weg is prima te bereiken, en je kan heerlijk rustig liggen en zwemmen. Aan het strand heb je tal van "tentjes" waar je wat kunt eten of even een biertje drinken. Het was al met al een topvakantie. De ligging van dit hotel is prima. Niet ál te druk, maar gezellig druk, met steeds wat te zien op straat. En met de Tuktuk ben je in no time in het gezellige Negombo. Prima vakantie gehad. hier.

Nooit meer

Helena
18-1-2018

Aan drukke weg gelegen hotel met veel achterstallig onderhoud en een groen zwembad. De lakens waren niet fris, op veel kamers deed de douche het niet. Restaurant was erg lawaaierig, ook door de harde muziek.

Niet goed

S
1-11-2017

Matig hotel met nette kamers en bij regen lekkage in de zitkamer. Restaurant ziet niet zo netjes uit en het eten is eentonig elke dag hetzelfde. Ontbijt is bijna niks , zeer slecht. Ik zou toch iedereen aanraden om eerst heel goed te informeren voordat je boekt. Het land is mooi. Holidays paradise krijgt van mij een 4 en het eten een 2

Een prima hotel om te verblijven

Gerrit ijzerman
25-4-2017

Zeer nette kamers die dagelijks worden schoongemaakt. Sanitaire voorzieningen waren prima en schoon.

Ontbijt af en toe wat simpel.

Mooi en helder zwembad.

Gedateerd hotel maar erg klantvriendelijk.

Nelly S.
26-3-2017

Bij aankomst kregen we een kamer vlakbij de ingang. De kamer was somber en donker. Slecht sanitair. We hebben een andere kamer gevraagd vanwege het lawaai van pratende mensen en startende scooters bij onze kamer. De tweede kamer was een appartement met een goede ligging maar met een vrij stijle trap naar boven. Weer was het sanitair beneden alle pijl. Daar kreeg mijn man verschrikkelijke pijn in zijn rug. We kregen alle hulp, zonder te vragen, van de manager. Hij ging zelfs mee naar het ziekenhuis. Super, een hele dikke pluim! Omdat we niet verder konden reizen moesten we een nacht extra blijven. Er werd ons een kamer aangeboden, dezelfde als de eerste,die we dus geweigerd hebben. We kregen toen een goede kamer, mét een kraan die goed werkte(!) en een klein terrasje. Dezelfde dag is de manager verschillende keren komen kijken hoe het met mijn man ging. Geweldig!

Bij het zwembad staan te weinig bedden die ook nog veel te laag zijn.

Het eten in dit hotel is heel eenvoudig. Hotel ligt aan een drukke weg.

Vreselijk

Linda
3-3-2017

Vies hotel, veel lawaai, meubilair versleten (lees valt uit elkaar) stinkt, ongedierte, geen warm water en waardeloos ontbijt. zeker geen aanrader. ik ben blij dat wij er maar 1 nacht verbleven tijdens onze rondreis. geen fijne eerste overnachting in Sri Lanka na 10 uur vliegen :(

Valt best mee

Tropisch
7-11-2016

Accommodatie ligt ongeveer 4 km van centrum Negombo vandaan. Goed met Tuktuk te bereiken voor ongeveer 350/400 rupees welke gelijk staat voor € 2,50/2,75. Accommodatie worden elke dag echt goed schoongemaakt. Het is inderdaad wel zo dat de meubels erg gedateerd zijn maar het bed ligt goed en een zeer ruime schone badkamer. Bij een probleem worden deze onmiddellijk opgelost. Grote koelkast aanwezig, ventilator in de woonkamer en airco in de slaapkmr. We hebben 14 dgn als een pakketreis geboekt waarvan wij 7 nachten op doorreis apart een accommodatie hadden. Met al valt het wel enorm mee. Eten in accommodatie is best wel aan de dure kant. Probeer de velen restaurants aan de hfdstraat zelf. Fijne zwembad. Enkel de ligstoelen mogen wel vervangen worden daar deze te laag zijn. Voor oudere mensen wellicht erg moeilijk om weer uit te komen.

Goed, niet meer en niet minder.

Dirk H
20-10-2015

Dit hotel is echt een hotel voor de niet al te veeleisende toerist. Het hotel heeft een jaren 70 uitstraling met dito interieur. Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar voldoende. Wij verbleven in suite 03 die ruim en schoon was. Het zwembad is aardig groot en schoon. Een ideaal hotel voor uitstapjes en het strand is vlakbij. Het privé strand van het hotel is geen aanrader.

Net hotel,leuk voor doorreizen

Huibert
10-9-2015

Vooral het eten was goed,kamers zijn was gedateerd

Prima hotel !

Toon
3-3-2014

Prima hotel. Wij zaten in kamer 04 en hebben niets te klagen gehad. Vriendelijk (schoonmaak) personeel. Hadden logies met ontbijt. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar prima met verse broodjes, gekookt of gebakken ei, jus d'orange, koffie enz. Lekker direct aan de openbare weg met winkeltjes en diverse restaurantjes op loopafstand. Wat ons betreft beslist een aanrader ! Iedere dag werd kamer schoon gemaakt met schoon beddegoed en schone handdoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Holiday Village in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.