Hotel Paradise Beach

• Kinderopvang
Tonen op kaart

18 reviews over Hotel Paradise Beach

• 8Gerard langerak17-04-2012

Uitstekend toeristen hotel. Wij komen terug

Vanaf 18 febr 2012 verbleven wij hier drie weken. Een heerlihjk gemoedelijk niet te groot hotel met verschillende internationale gasten. Vooral uit Scandinavien en Duitsland. De enkele Nederlanders hadden het hier prima. Het super vriendelijke personeel wijst je overal de weg. Bij het srand en zwembad goede buiten toiletten. Wij komen terug.

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Carla16-03-2012

Heerlijk hotel

Het paradise beach hotel is een prettig hotel met vriendelijke bediening. Het ontbijt is lekker en uitgebreid. De kamer is goed uitgerust met AC, fan, koffie en theezet mogelijkheden kluis, koelkast en gratis wifi. Er werd goed schoongemaakt. Het zwembad is prima, met een jacouzi gedeelte. Er zijn voldoende ligbedden die worden neergezet waar je het wil en worden voorzien van een matras en een handdoek. Het hotel ligt aan het strand en aan de voorkant is een toeristische winkelstraat met leuke restaurantjes en winkels. Het hotel voldeed helemaal aan onze verwachtingen en sloot prefect aan op onze wensen. Zou zo weer teruggaan!

Gereisd met partner in maart 2012

• 8rebecca30-08-2011

leuk hotel

erg vriendelijk personeel. leuke thema-avond: bbq op het strand. met de tuktuk 5 minuten naar de centrum. 10 minuten naar de vismarkt. lift aanwezig. goede lunch, een aanrader: jumbo-garnalen met frites.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Anita29-07-2011

Heerlijk hotel!

Net terug van een heerlijke en bijzondere vakantie in Sri Lanka. Paradise Beach was ons 'thuis' ; wij verbleven hier 2 weken m.u.z. van een aantal trips waarbij we op andere plekken verbleven. Een goed hotel; ruime en schone kamers, vriendelijk personeel, schoon zwembad en een heeerlijk ontbijtbuffet! Het avondeten was in buffet vorm waarbij iedere avond een beetje dezelfde opzet: soep met brood, iets van rijst, iets Italiaans (pasta's etc), iets van aardappelen en vlees en vis. Wat het precies was wisselende per dag (bijv. Italiaans: ene dag spaghetti, andere dag lasange, etc). Toetjes waren heerlijk! Wat betreft de ligging: ideaal ten opzichte van het vliegveld. Wil je vanuit 1 plek zoveel mogelijk zien is een plek als Kandy meer geschikt. Dat neemt niet weg dat Negombo een leuk knus, katholiek vissersdorpje is!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9els_keurentjes27-07-2011

Enorm gastvrij!

Onze eerst 2 dagen in Sri Lanka hebben we hier doorgebracht. We kwamen vroeg in de ochtend aan en onze familiekamer was nog niet klaar. We kregen een vervangende kamer waar we vast konden uitrusten van de reis. De familiekamer was een mooie "suite". Niet overdreven chique (wel een grote flatscreen) maar gewoon prima. Een aparte slaapkamer en een zitkamer waar 2 extra bedden voor de kinderen bijgezet waren (9 en 11 jaar). Het is ideaal om even bij te komen, voordat je de rest van je reis begint. Mrs. Croos en het overige personeel zijn super behulpzaam, en het eten was echt lekker. Met de Tuktuk zit je zo in het centrum. Overigens is het erg leuk om 's-ochtends naar de vismarkt te gaan welke om 9 uur begint in de haven van Negombo.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8info2549529-06-2011

Heerlijk voor de eerste dagen

Dit was ons eerste Hotel in Sri Lanka, ligt zeer goed tov vliegveld. Goede kamers met mooi uitzicht. Zwembad is een verademing. Avond buffet eten vond ik niet zo goed, ontbijt wel en lunch vanaf de kaart goed. Men vraagt regelmatig of alles naar wens is en lost mogelijke probleempjes meteen op. Men was de eerste etage aan het renoveren. Ligt iets verder van het centrum, goed te doen met tuk-tuk. Strand is mooi, maar in juni de zee niet goed te zwemmen. Ook hier op strand veel verkopers.

Gereisd met partner in juni 2011

• 6bas21-10-2006

Eenvoudig, matig onderhouden , verouderd strandhotel voor wie op zijn budget moet/wil letten. Zwembad is ruim maar leuker om tegen betaling superluxe te zwemmen bij the Beach5* Wij reisden onafhankelijk en Brown,s beach was vol. Negombo ideal voor eerste/ laatstedag rondreis i.v.m. luchthaven. In Kandy en de bergen is het klimaat veel aangenamer

Gereisd in oktober 2006

3 tips over Hotel Paradise Beach

• ron, 19-01-2013

Prima plek om lekker uit te rusten. Geen echte grote of bijzondere plekken in de buurt, alhoewel Colombo (met de tuk-tuk) een echte ervaring is. De echte site-seeing is niet ver qua afstand maar wel heel lang reizen door de slechte en drukke wegen.

• Myrthe, 01-05-2012

Tegenover het hotel zit een Pub "Spoons" welke zeker een aanrader is. Eigenaar zeer vriendelijk. Eten uitstekend!

• Carla, 16-03-2012

De beach boys bieden exursies aan met de motorboot of de zeilboot. Er valt te onderhandelen over de prijs. Vanaf het strand worden ook jurken en sarongs aangeboden, goed onderhandelen leidt tot een goede prijs. Negombo heeft ook een treinstation en als je ervan houdt om er op eigen gelegenheid op uit te trekken neem dan de trein naar Colombo ( ongeveer 30 eurocent!) en geniet daar van een uitgebreide high tea in hotel Galle Face aan de zee.

0 vragen over Hotel Paradise Beach

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking