Hotel Paradise Beach

Hotel Paradise Beach
8,1

3 tips over Hotel Paradise Beach

ron, 19-1-2013
Prima plek om lekker uit te rusten. Geen echte grote of bijzondere plekken in de buurt, alhoewel Colombo (met de tuk-tuk) een echte ervaring is. De echte site-seeing is niet ver qua afstand maar wel heel lang reizen door de slechte en drukke wegen.
Myrthe, 1-5-2012
Tegenover het hotel zit een Pub "Spoons" welke zeker een aanrader is. Eigenaar zeer vriendelijk. Eten uitstekend!
Carla, 16-3-2012

De beach boys bieden exursies aan met de motorboot of de zeilboot. Er valt te onderhandelen over de prijs. Vanaf het strand worden ook jurken en sarongs aangeboden, goed onderhandelen leidt tot een goede prijs.

Negombo heeft ook een treinstation en als je ervan houdt om er op eigen gelegenheid op uit te trekken neem dan de trein naar Colombo ( ongeveer 30 eurocent!) en geniet daar van een uitgebreide high tea in hotel Galle Face aan de zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Beach voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo