Hotel Paradise Beach **

Review geschreven door ron

perfecte plek!

ron
19-1-2013

Eerste keer in Sri Lanka en op de gok gekozen voor het Paradise Beach Hotel. Is waarschijnlijk de beste gok ooit geweest. Twee weken (periode kerst/ nieuw jaar) heerlijk genoten. De faciliteiten zijn eenvoudig maar voldoen zeker aan alle wensen. Het hotel is kleinschalig (iets van 66 kamers) wat een zekere rust uitstraalt. Met name de directie en het personeel doen enorm hun best om het je aan alle kanten naar de zin te maken en dat lukt ze heel goed! Het dagelijkse buffet lijkt wat eentonig (heeft natuurlijk ook alles met het plaatselijke aanbod te maken) maar is werkelijk constant van zeer goede kwaliteit. Ook de à la carte gerechten mogen er zijn. Lof voor de chef en zijn brigade. Tot slot de kamer: prima bed en douche met gebruiksaanwijzing. Zeer proper en er wordt elke dag grondig schoongemaakt, kortom: ook dik in orde.