Hotel Paradise Beach

17 reviews over Hotel Paradise Beach in het Nederlands

Leuk voor 1 keer

Marja Vos
16-10-2017

Hotel aan het strand gelegen, maar zwemmen kan niet in augustus door de hoge golven en stroming. Zwembad is prima. Had alleen wat meer parasols mogen staan. Heel vriendelijk personeel. In het centrum van Negombo gingen de winkels in de avond om 7 uur dicht. Als je niet van barretjes houd is er s avonds weinig te doen. Het is wel een goed uitgangspunt om zelf excursies te ondernemen.

Geweldige vakantie

Peter
18-5-2017

Paradise Beach is een leuk hotel en het personeel is erg vriendelijk. Vanuit Negombo kan je goed Sri Lanka ontdekken. Wij hebben n tour geboekt bij lokaal bureau naast het hotel. Zeker geen aanrader. Slecht geregeld en n vervelende baas. Gelukkig hadden we een uitstekende gids/chauffeur die alles netjes voor ons oplostte. Volgende x boeken we zeker rechtstreeks bij deze chauffeur. Verder ook nog een paar x met de tuktuk op pad geweest. Fantastisch.

Prima verblijf

Spkk
11-8-2016

Prima verblijf, zwembad OK. Op loopafstand van breed strand met authentieke zeilboten.

Als lunch club sandwich besteld, was lekker. Ook diner heerlijk gegeten.

Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk

zeker voor herhaling vatbaar

Sonja Belgie
12-5-2016

aan het strand gelegen - hebben een uitstekende service - kwaliteit en prijs zijn Ok

je kunt eten a la carte of dikwijls van het buffet soms thema gebonden en all inn

Kamers ruim en netjes Zwembad goed onderhouden een klein minpuntje er zouden iets meer zonneschermen mogen beschikbaar zijn - doch wie schaduw wil kan onder de bomen terecht .Kinderen worden er met open armen ontvangen en heb je een wens kan je die altijd kenbaar maken, indien mogelijk zal hij worden ingewilgd

mooi centraal

Sytske de Vries
12-4-2013

hotel netjes,

personeel vriendelijk en voorkomend

Fijn hotel. Dichtbij de luchthaven

P. Roukema
16-2-2013

Gewoon goed. Heerlijke plek voor een ontspannende zonvakantie.

perfecte plek!

ron
19-1-2013

Eerste keer in Sri Lanka en op de gok gekozen voor het Paradise Beach Hotel. Is waarschijnlijk de beste gok ooit geweest. Twee weken (periode kerst/ nieuw jaar) heerlijk genoten. De faciliteiten zijn eenvoudig maar voldoen zeker aan alle wensen. Het hotel is kleinschalig (iets van 66 kamers) wat een zekere rust uitstraalt. Met name de directie en het personeel doen enorm hun best om het je aan alle kanten naar de zin te maken en dat lukt ze heel goed! Het dagelijkse buffet lijkt wat eentonig (heeft natuurlijk ook alles met het plaatselijke aanbod te maken) maar is werkelijk constant van zeer goede kwaliteit. Ook de à la carte gerechten mogen er zijn. Lof voor de chef en zijn brigade. Tot slot de kamer: prima bed en douche met gebruiksaanwijzing. Zeer proper en er wordt elke dag grondig schoongemaakt, kortom: ook dik in orde.

budget hotel

bk
26-10-2012

prima maar wel wat achterstallig onderhoud,negombo is niet leukste plek op sri lanka

Prachtig hotel

jorrischo
25-7-2012

Alhoewel dit hotel zoals vele andere aan de (niet erg drukke) straat ligt hoor je daar niets van. Aan de andere kant is het zwembad, het grasveld en het strand. Het hotel heeft zeer comfortabele kamers, uitstekende service, een goed restaurant. Wij kunnen niets negatiefs verzinnen over dit hotel!

De weg is trouwens leuk voor winkelen en eten.

Kortom, een aanrader!

Zeer goed hotel!

Myrthe
1-5-2012

Het hotel ziet er vrolijk uit van de buitenkant! De kamers zijn bijzonder ruim en de bedden liggen prima! De badkamers zijn toe aan een opknapbeurt, maar voor een 3* hotel ziet alles er prima uit.

Indien er problemen zijn worden deze direct opgelost. Personeel is uiterst vriendelijk en denkt ook met je mee.

Zwembad is een aangename verkoeling op een warme dag!

Bezienswaardigheden liggen nogal verspreid door Sri Lanka, door de slechte wegen zijn trips vanuit het hotel lange dagen.

Al met al een absolute aanrader voor een zonvakantie Sri Lanka.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Beach in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.