Pension

1 review over Pension Pancake Rest. & Guesthouse in het Nederlands

2007

Eenvoudig, schoon guesthouse met restaurant vlak bij het +

Wilma
15-8-2007

Eenvoudig, schoon guesthouse met restaurant vlak bij het strand (met warme douche en fan). Heel aardige familie. De eigenaar verzorgt ook tours (taxi + overnachtingen). Erg leuk, niet opdringerig en goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Familie in augustus 2007

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pancake Rest. & Guesthouse in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pancake Rest. & Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.