Hotel Jetwing Blue

Tonen op kaart

87 reviews over Hotel Jetwing Blue

• 2018
    9Nelleke18-12-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Mooie grote kamer, Goed eten, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi schoon strand, genoeg bedden en groot zwembad. Veel bruiloften en partijen tot in de vroege ochtend.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Ronny van der Meij27-08-2018

niet voor herhaling vatbaar,geen 5 sterren!!

Zeker geen 5 sterren!!op de foto de kamers mooier dan echt,badkamer met schimmel!Weet niet waar ze daar 5 sterren vandaan halen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10P. Benzie02-11-2015

Fantastisch hotel. Kan het iedereen aanraden

Het was een schitterende vakantie. Luxe en schone kamers, personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. Het eten bestond VNO uit buffet. Verrukkelijk. Een enorme keuze aan. Mijn complimenten aan het hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Stijn09-09-2013

Goed strandhotel

Het personeel van het Jetwing is heel vriendelijk en aardig voor kinderen. Onze kinderen kregen meteen een knutselwerkje waarmee ze een ijsje konden verdienen. De kamers zijn ruim en netjes, maar niet erg sfeervol. De badkamer is wel bijzonder met ramen rondom, die indien gewenst kunnen worden bedekt met rolgordijntjes. Wij hadden overdag helaas veel geluidsoverlast van een feest op het strand, wat jammer was omdat we graag wat wilden bijslapen na een nachtvlucht. Het zwembad en strand zijn ruim met voldoende ligplaatsen. Ook het ontbijbuffet is goed verzorgd met veel keuze en goede producten. In de straat waar het hotel aan ligt zijn ook veel restaurants, zodat je 's avonds ook gemakkelijk elders kan gaan eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Stijn08-09-2013

Goed strandhotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8ligt5505-04-2013

nu 5 sterren en 3 x zo duur

Blue Oceanic was al een Jetwing hotel en nu heet het Jetwing Blue. Het ziet er veel mooier uit, ook de kamers zijn fantastisch opgeknapt maar de prijs is er ook naar. Zoek je het mooiste van het mooiste in Negombo, dan zit je hier goed.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9casneuf frederic28-01-2013

pracht van vakantie

24/01/2013 zijn net terug van een prachtige reis in sri lanka zijn er 15 dagen verbleven in jetwing blue en alles was er top, lekker eten zowel a la carte of buffet keuze,wil je het proberen om buiten te gaan lunchen is het geen enkel probleem want er zijn restaurantjes genoeg buiten het hotel,waar je voor een spotprijsje heel lekker kunt eten.Personeel daar kan je niks aan misvragen en alles wordt met een glimlach gedaan.Wat het land zelf betreft is het prachtig tempels,natuur,dieren en de mensen zelf dit kan je het best verkennen met een taxi.Zo hebben wij al onze excursies met gids gedaan deze kan je aan de receptie doen opbellen om met jou te toeren je kan hem niks misvragen en weet ontelbare mooie plekjes je hebt een nieuw busje voor jou alleen wat je niet hebt met touroperator en dit allemaal voor een economisch prijsje.Hij kan ook Engels,Duits,en Italiaans.Dit was een reis waar alles goed is meegevallen en beveel deze zeker aan voor wie Sri lanka wil bezoeken

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Niels12-04-2012

Prachtig hotel en heerlijk eten!

Mooi hotel. Er hangt een rustige sfeer in het hotel. Onze kamer was heel erg ruim met uitzicht op het strand en zee. Personeel uiterst vriendelijk en het eten was fantastisch. Zeker wel 5*sterren waardig!

Gereisd met partner in februari 2012

• 6Cor Knuiman22-12-2011

Goed 3 sterren hotel

Hotel is ons "verkocht" als zijnde 5 sterren. Is het zeker niet. Voor een 3 sterren hotel kan het goed doorgaan. De hotelreceptie en het personeel daar is nogal onprofessioneel. Toen wij ( 2personen) aankwamen zaten er 6 personen achter de balie. Later zagen we dat toen een bus vol toeristen aankwam, er slechts 2 personen alles moest inchecken. De kamers zijn pas gerenoveerd en voor een 3 sterren hotel okay. Er wordt bespaard op water en dat resulteert in een douche waar je heen en weer moet rennen om nat te worden. De schoonmaak is goed. We hadden alleen logies met ontbijt. Het ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. De bediening is zeer vriendelijk en hulpbereid. Het zwembad is schoon en mooi. Wel gevaarlijk glad en er zijn geen handgrepen en relingen. Strandstoelen en handdoeken zijn er voldoende. Het direkt aan het hotel grenzende strand is groot en schoon. Er zijn altijd wel hoge golven. Voor kinderen minder geschikt. Voor onze terugreis was de receptie onze wake-up call vergeten.

Gereisd met partner in november 2011

• 10Kim16-09-2011

Prima hotel

Wij zijn 5 dagen in dit hotel geweest nadat we een rondreis door Sri lanka hadden gemaakt! Super kamers (net als in de rest van Sri lanka) Jammer dat bij All in. niet alles bij zit, zoals tussendoortje! Dit kregen we een dag later van de serveerster te horen en nu moest zij alles betalen wat wij hadden genuttigt! Maar dat hebben we goed gemaakt ook wilde zij geen geld van ons aannemen! Het is heel leuk om op het strand te gaan zitten met een stukje brood en dan komen er overal eekhoorntjes vandaan! Die komen het echt uit je hand eten! Super eten en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in juli 2007

1 tip over Hotel Jetwing Blue

• Stijn, 08-09-2013

Het is niet nodig een transfer vanaf het vliegveld te boeken, voor een fractie van de prijs kun je ook met een (airconditioned) taxi naar het hotel.

1 vraag over Hotel Jetwing Blue

• Janty, 31-01-2017

geld

kan ik in het hotel of daarbuiten pinnen ?

Hotel Jetwing Blue info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking