Hotel Jetwing Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°22°
Hotel Jetwing Beach
8,1

44 reviews over Hotel Jetwing Beach in het Nederlands

Super begin van onze rondreis!

Chantal,
19-8-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, hotelkamer lag direct aan het zwembad. Heerlijke douche, prima bedden. Jammer alleen dat een blikje cola 3x duurder was dan een grote fles cola in de supermarkt. Eten daarintegen echt geweldig! Super mooi strand alleen de zee was te ruig om te zwemmen en erg veel last van de kraaien.

Toplocatie aan zee

John,
24-12-2017

Geweldig hotel met een uitstekende service. Kamers allemaal met zeezicht. Mooie zwembaden. Zonnen aan een palmenstrand. Goed eten in het hotel. Ook goede restaurants op loopafstand. In tegenstelling tot wat ik gelezen had was het strand schoon en de zee heerlijk om in te zwemmen.

Wel gelegen aan een drukke doorgaande weg maar geen last van gehad omdat de kamers aan de zeekant zijn gesitueerd.

Geen 5 sterren waard

RemcoIrene,
30-9-2017

We verbleven hier aan het eind van onze rondreis (voor vertrek malediven), maar dit hotel was het minste van allemaal en had de meeste sterren. De kamer ruikt muf en is zeer vochtig, gemeld bij receptie en ze zouden het herstellen, alleen schijnbaar niet gelukt. Alle kleding was muffig en rook niet meer fris. Het enige wat eraf kon was een sorry, ook bij het uitchecken konden ze niks meer doen. Ook wifi is slecht en traag.

Heel erg goed.

Wim,
18-2-2017

Dit is een hotel wat zijn 5 sterren volledig waar maakt. Het eten is heel erg goed en alles wordt vers klaar gemaakt door de vele koks van het hotel. De ene avond een thema buffet waar alles vers wordt bereid en de andere avond een 5 gangen keuze menu. Een mankement op de kamer werd binnen 10 minuten opgelost. Prima locatie om dagtrips naar interessante locaties op Sri Lanka te maken. Mooie ruime kamer die dagelijks minimaal 2 keer wordt schoongemaakt.

Zeer teleurstellend!

HAROEK
28-11-2015

Je betaalt hier voor een 5*Hotel maar je krijgt een gemiddeld 3*Hotel!

Ik had gedurende mijn verblijf veel klachten maar ik heb nooit een redelijke reactie van het management gekregen!!

Het enige dat ik te horen kreeg: "Als het U hier niet bevalt dan gaat U maar naar een ander Hotel"........!!!

Bijzonder onprofessioneel en onacceptabel!!

Geweldig genoten

Anita Voorzee
6-10-2015

Net terug van een heerlijke vakantie.

We verbleven 14 nachten in hotel jetwing beach. Mooi hotel. Kamers super schoon en personeel zeer vriendelijk. Ook het eten is super goed geregeld en echt lekker. Er wordt gewisseld tussen buffet en

Ala carte. Ook aan het strand is het goed vertoeven, genoeg strand bedjes.

Hebben verschillende excursies gedaan met privé chauffeur.

prima start voor een droomvakantie

Michel
30-1-2015

Dit hotel is prima om een vakantie op Sri Lanka te beginnen. Het ligt niet ver van het vliegveld en je kan er lekker bijkomen van de reis en acclimatiseren aan het warme weer.

Prachtig hotel

jenny_dg
8-10-2014

Het is een rustig hotel, ligt direct aan het strand. Er zijn mooie zwembaden. Genoeg ligbedden, je hoeft niet op te schieten om er nog 1 te hebben, om 1 uur zijn er ook nog vrij. Het eten is prima, wel wat duur, tenzij je het keuzemenu neemt. Het ligt wel in een heel rustig deel van negombo, echt aan het randje. Winkels zijn er niet echt in de buurt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het water uit de kraan is echter niet bepaald warm, in elke kamer zit een heel groot bad, maar dit is niet warm te krijgen.

Mooi hotel!

Bart
22-9-2014

Dit is een perfect hotel om te verblijven na een rondreis, of voor een strand vakantie. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en het hotel is net en schoon. Heel open, jij kijkt vanuit de lobby zo naar de zwembaden en het strand!

Mooi en gastvriendelijk hotel

nancy jansen
19-8-2014

Na onze rondreis door sri lanka hebben we de laatste 3 dagen in dit hotel doorgebracht. Ze zijn enorm aardig en vriendelijk. We miste wel wat muziek bij de bar of zwembad. Ook na het dinner is er niet echt een plaats waar je gezellig gaat zitten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jetwing Beach in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jetwing Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.