Hotel Jetwing Beach

Tonen op kaart

44 reviews over Hotel Jetwing Beach

• 2018
    9Chantal19-08-2018

Super begin van onze rondreis!

Mooi hotel, vriendelijk personeel, hotelkamer lag direct aan het zwembad. Heerlijke douche, prima bedden. Jammer alleen dat een blikje cola 3x duurder was dan een grote fles cola in de supermarkt. Eten daarintegen echt geweldig! Super mooi strand alleen de zee was te ruig om te zwemmen en erg veel last van de kraaien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9John24-12-2017

Toplocatie aan zee

Geweldig hotel met een uitstekende service. Kamers allemaal met zeezicht. Mooie zwembaden. Zonnen aan een palmenstrand. Goed eten in het hotel. Ook goede restaurants op loopafstand. In tegenstelling tot wat ik gelezen had was het strand schoon en de zee heerlijk om in te zwemmen.
    Wel gelegen aan een drukke doorgaande weg maar geen last van gehad omdat de kamers aan de zeekant zijn gesitueerd.

Gereisd met partner in december 2017

• 5RemcoIrene30-09-2017

Geen 5 sterren waard

We verbleven hier aan het eind van onze rondreis (voor vertrek malediven), maar dit hotel was het minste van allemaal en had de meeste sterren. De kamer ruikt muf en is zeer vochtig, gemeld bij receptie en ze zouden het herstellen, alleen schijnbaar niet gelukt. Alle kleding was muffig en rook niet meer fris. Het enige wat eraf kon was een sorry, ook bij het uitchecken konden ze niks meer doen. Ook wifi is slecht en traag.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Wim18-02-2017

Heel erg goed.

Dit is een hotel wat zijn 5 sterren volledig waar maakt. Het eten is heel erg goed en alles wordt vers klaar gemaakt door de vele koks van het hotel. De ene avond een thema buffet waar alles vers wordt bereid en de andere avond een 5 gangen keuze menu. Een mankement op de kamer werd binnen 10 minuten opgelost. Prima locatie om dagtrips naar interessante locaties op Sri Lanka te maken. Mooie ruime kamer die dagelijks minimaal 2 keer wordt schoongemaakt.

Gereisd met partner in februari 2017

• 4HAROEK28-11-2015

Zeer teleurstellend!

Je betaalt hier voor een 5Hotel maar je krijgt een gemiddeld 3Hotel! Ik had gedurende mijn verblijf veel klachten maar ik heb nooit een redelijke reactie van het management gekregen!! Het enige dat ik te horen kreeg: "Als het U hier niet bevalt dan gaat U maar naar een ander Hotel"........!!! Bijzonder onprofessioneel en onacceptabel!!

Alleen gereisd in november 2015

• 10Anita Voorzee06-10-2015

Geweldig genoten

Net terug van een heerlijke vakantie. We verbleven 14 nachten in hotel jetwing beach. Mooi hotel. Kamers super schoon en personeel zeer vriendelijk. Ook het eten is super goed geregeld en echt lekker. Er wordt gewisseld tussen buffet en Ala carte. Ook aan het strand is het goed vertoeven, genoeg strand bedjes. Hebben verschillende excursies gedaan met privé chauffeur.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Michel30-01-2015

prima start voor een droomvakantie

Dit hotel is prima om een vakantie op Sri Lanka te beginnen. Het ligt niet ver van het vliegveld en je kan er lekker bijkomen van de reis en acclimatiseren aan het warme weer.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8jenny_dg08-10-2014

Prachtig hotel

Het is een rustig hotel, ligt direct aan het strand. Er zijn mooie zwembaden. Genoeg ligbedden, je hoeft niet op te schieten om er nog 1 te hebben, om 1 uur zijn er ook nog vrij. Het eten is prima, wel wat duur, tenzij je het keuzemenu neemt. Het ligt wel in een heel rustig deel van negombo, echt aan het randje. Winkels zijn er niet echt in de buurt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het water uit de kraan is echter niet bepaald warm, in elke kamer zit een heel groot bad, maar dit is niet warm te krijgen.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Bart22-09-2014

Mooi hotel!

Dit is een perfect hotel om te verblijven na een rondreis, of voor een strand vakantie. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en het hotel is net en schoon. Heel open, jij kijkt vanuit de lobby zo naar de zwembaden en het strand!

Gereisd met partner in september 2014

• 9nancy jansen 19-08-2014

Mooi en gastvriendelijk hotel

Na onze rondreis door sri lanka hebben we de laatste 3 dagen in dit hotel doorgebracht. Ze zijn enorm aardig en vriendelijk. We miste wel wat muziek bij de bar of zwembad. Ook na het dinner is er niet echt een plaats waar je gezellig gaat zitten.

Gereisd met partner in augustus 2014

1 tip over Hotel Jetwing Beach

• marleen Kuijpers, 22-06-2013

Alle excursies zijn makkelijk te doen vanaf negombo,taxis staan bij het hotel en staan daar meestal ook geregistreerd maar even na checken via de balie veel goedkoper en heel goed ,maak wel afspraken FANTASTICH LAND

2 vragen over Hotel Jetwing Beach

• carlanoot, 13-02-2012

excursies

Welke excursies worden er georganiseerd? Is dit qua afstand goed te doen? Hoe is de zee, veilig om te zwemmen en snorkelen?

Nathalie, 22-04-2013

Nee, de zee is veel te gevaarlijk om in te zwemmen. Er hing iedere dag een rode vlag. Er worden wel excursies georganiseerd vanuit het hotel waarvan ik denk dat het wel te doen is maar dan moet u toch al gauw een reistijd van ruim 2 uur per excursie rekenen.

Wij hebben er een rondreis gedaan dus veel weet ik er niet precies over en die excursies werden er ook 3 ervan aangeboden in dit hotel.

• MJ, 07-04-2011

Eten met kinderen

Ik ga binnenkort met onze kinderen (8 en 10) naar dit hotel. Maar we hebben alleen ontbijt geboekt. Hoe zit dat met het avondeten? Kan je evengoed gebruik maken van buffetten? Of kan je alleen eten in a la carte restaurant?

Graag een reactie!!! Bedankt, MJ

Nathalie, 22-04-2013

Je kan van beide gebruik maken, en kinderen hebben er altijd wel wat wils aan eten volgens mij.

Hotel Jetwing Beach info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats