Hotel Goldi Sands

Hotel Goldi Sands

43 reviews over Hotel Goldi Sands in het Nederlands

John,
1-12-2018

Zeer fijn hotel heel vriendelijk personeel.

Genoeg te zien in de omgeving.

Prima hotel

RemcoIrene,
30-9-2017

Goed hotel in Negombo met zee zicht en goed eten (buffet vorm), klein centrum in de buurt met goede koffie. Kamer en personeel is goed. Erg fijn hotel met een goed zwembad. Van onze rondreis was hier het bier het goedkoopst.

heerlijk

Els,
14-7-2017

Is een geweldige lokatie met moderne kamers en groot zwembad.

Personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Vakanties.nl

Strand was leuk,kamers niet schoon,weden ook niet goed schoon gemaak na klachten.Eten vaak koud.Voor 2a3 dagen leuk hotel,maar voor de verdere rest beter iets anders zoeken

Wat een mooi hotel, aanrader

Fam. De Lange,
12-5-2017

De kamers zijn ruim, schoon. Mooi sanitair. Kamer werd iedere dag grondig schoon gemaakt. Restaurant had iedere dag weer een ander buffet. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt dichtbij winkels, restaurants en bars. Taxi in het hotel te regelen is een aanrader. Zeer prettig om hier te verblijven. Wij, 3 volwassenen, hebben hier 5 dagen doorgebracht aan het einde van onze rondreis.

Geweldig verblijf

Wistoha,
11-4-2017

Hier 2 weken geweest. Prima hotel met mooie kamers, goede bedden en bijna alle kamers hebben zicht op het strand en de zee. Schoonmaak is prima.Er is 1 zwembad dat gedurende ons verblijf maar heel weinig werd gebruikt. Voor kleine kinderen is de accommodatie minder geschikt. Geen speeltoestellen o.i.d. Heerlijk om lekker en rustig te ontspannen in zwemwater van 33gr. Het zeewater is eveneens 33gr. Hoewel de zee soms wat ruig is, is de branding voor even een heerlijke ontspanning. De poolboys zorgen voor een gereserveerd strandbedje bij het strand of aan het zwembad, elke dag weer opnieuw (is absoluut een goede fooi waard). Op het gehele complex prima (gratis) wifi! Wij hadden B&B. Genoeg restaurants in de buurt waar je heerlijk en goedkoop kunt eten. Niet te veel wijn, want dat is goed aan de prijs. Personeel is super vriendelijk zonder op te dringen. Dit verblijf is absoluut een aanrader! Voor herhaling vatbaar.

Mooi begin of afsluiting van Sri Lanka reis

nederlands gezin met 2 tieners
16-8-2016

Wat een geweldige locatie om je reis in Sri Lanka te beginnen of te eindigen. Super eten. Wij hadden half pension. De zee is in deze periode niet echt om in te zwemmen, maar er is een heerlijk zwembad. Erg attente bediening en erg schone locatie. Wij kregen een upgrade naar een Suite en dat was echt helemaal geweldig.

Veel goede dingen ook slechte

Kees
1-5-2015

Mooi hotel gelegen bij het strand. Eten is goed en de bediening ook. Schone ruime kamers. Strand wordt schoongehouden. Zee nodigt niet uit tot zwemmen.

Zeer veel overlast van schreeuwende en aanroepende verkoopster, die de hele dag de zonaanbidders lastig vallen. Daar word je echt schijtziek van. Onbeschoft en super irritant. Dus kies zelf maar.

Mooi hotel in Negombo

Kees
9-4-2015

Op ongeveer twee honderd van dit hotel ligt de zee, met daartussen een mooi strand. De zee is iets te gevaarlijk om in te zwemmen. Een mooi zwembad compenseert dat ruimschoots. We hadden all in clusive geboekt hetgeen aan de verwachtingen ruimschoots voldeed. Prima schone en ruime kamers. Het enige wat gewoonweg waardeloos was, was de overlast van verkoopsters, die je de hele dag aanroepen en gewoonweg irritant zijn.

Leuk strandhotel

Jeroen
1-10-2014

Het hotel is gelegen op slechts 30 minuten rijden van het vliegveld van Colombo. In negombo kan je vooral genieten van het strand, maar binnen een uurtje ben je in de hoofdstad. Verder is de lokale vismarkt wel een aanrader. Het hotel is prima en kamers ruim en schoon. Ontbijt en diner zijn in orde. Een avond show cooking gehad. Andere dagen gewoon buffet. Ligging aan het strand is perfect, maar in september was de zee te ruw om in te zwemmen, was wel jammer.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goldi Sands in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goldi Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.