Hotel Camelot Beach

Hotel Camelot Beach
7,3

6 tips over Hotel Camelot Beach

Ria-Sophie Rietveld , 22-1-2014
Negombo stad goed te doen vanaf dit hotel ( 7 minuten met tuck tuck ) verder voldoende mogelijkheden voor andere uitstapjes. Ook voldoende restaurantjes te vinden met terras voor dinner buiten het hotel .
Gerben, 12-10-2013
Geen zin in buffetten? Neem dan de tuktuk en rijd maximal 5 minuten noordelijker de weg af. Daar vind je veel touristenrestaurants.
Aletta, 1-5-2013
Vraag naar Kamer op begane grond

We hebben een aantal aanbieders voor Camelot Beach voor je op een rij gezet:

Harrie, 3-3-2013
Tegenover het hotel ligt een prima restaurantje, leuk om te lunchen a la carte. het hotel heeft elke maaltijd een buffet
Paulusma, 9-2-2013
Ga eten bij Jetwing Beach, dat is heel goed, redelijk betaalbaar en ze hebben een fatsoenlijke wijnkaart!
Ria, 20-11-2012
Er is geen lekkere koffie te krijgen in het hotel cappuccino is te krijgen bij andere hotels om de hoek! Een lekkere gelegenheid buiten de deur op 3 minuten lopen is coconot primitieve . Buffetten zoals ontbijt en dinner zeer karig en koud wordt nauwelijks aangevuld in het hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Camelot Beach voor je op een rij gezet: