Reviews over Mount Lavinia

super hotel

bprzybylski
    27-5-2016

mooi hotel met een heerlijk zwembad.

savonds dineren op het strand bij kaarslicht en zelf je vis uitzoeken... fantastisch!

Prachtig koloniaal hotel

niki
    19-9-2014

Hotel is prachtig gelegen tegen de oceaan. De koloniale sfeer en de vele huwelijken geven het een zeer bijzondere sfeer. Buffeteten zeer lekker, iedere avond een thema - dit was leuk na een rondreis door Sri Lanka - eten had eens een andere invalshoek. Toch nog voldoende exotisch met Secrets of the desert - secrets of India en secrets of the silk route. Ik vond het geheel van het hotel leuk om eens te mogen meemaken

Een uitrust plek na een lange vlucht.

nancy jansen
    19-8-2014

We verbleven de 1ste nacht van onze rondreis door sri lanka in Mount lavinia. Mooi Koloniaal hotel, de kamers waren goed alleen de sfeer is een beetje somber. Het bed was enorm hoog, zodat je er bijna in moest springen maar het sliep geweldig! Het eten (buffet) was erg lekker en qua prijs vergeleken met NL niet duur. Zo'n 1500 roepie (9 euro) pp. Goed hotel om even uit te rusten.

Fijn hotel!

nadikavgils
    10-1-2014

Al 3x in dit hotel verbleven. Eén keer een kamer gekregen waar we later uit moesten omdat er werkzaamheden waren. In eerste instantie lieten ze een kleinere kamer zien waar wij onmogelijk met vieren in konden. Daarna kregen we de allergrootste en duurste suite aangeboden die er maar is. (hotel zat verder ook vol hoor :) Helemaal bovenin. Wat een service was dat. Bij de zee hangt altijd een rode vlag. (tijdens al onze verblijven) Sowieso niet echt geschikt om te zwemmen. Het ontbijt/diner buffet is echt fantastisch verzorgd. Zeer uitgebreid. A la carte vonden wij ook erg lekker! Personeel vriendelijk. Restaurant personeel wellicht een tikkie opdringerig maar ach, in al die landen gaat dat toch zo. Vriendelijk bedanken en klaar. Veel bruidjes te zien in en om het hotel. Pinnen op loopafstand iets buiten het hotel. Dit hotel vinden wij meer geschikt als start van een rondreis. Om even bij te komen van de vlucht. Alhoewel je voor het buffet wel langer zou willen blijven..

Leuk koloniaal hotel

Stijn
    29-9-2013

Het Mount Lavinia hotel heeft een leuke koloniale sfeer, hoewel alleen de Governor wing echt oud is. De rest is er (veel) later bijgebouwd en de kamers daar hebben geen echt bijzondere sfeer. Het onderhoud van het hotel laat in sommige delen te wensen over. Het hotel is erg druk, zeker bij het zwembad, dat eigenlijk te klein is voor de omvang van het hotel. De zee is niet echt geschikt om in te zwemmen. Het hoofdrestaurant is wat duur maar redelijk goed. We hebben de andere restaurants niet getest. Het personeel is heel vriendelijk, en erg aardig voor kinderen.

Mount Lavinia scoort een 7 uit 10, op basis van 9 reviews