Sorteren

Reviews over Mount Lavinia

voorstadje Colombo met strand

niki
    18-9-2014

Mount Lavinia is een goede plek om enkele dagen uit te rusten na een rondreis door Sri Lanka. Er zijn enkele strandrestaurantjes, je kunt wat langs het strand kuieren. Er is een drukke straat met winkeltjes, die niet voor toeristen bedoeld zijn dus kun je hier ook die Sri Lankaanse sfeer proeven. We deden ook een boottochtje in de Bolgoda lagune. Niet zo interessant maar eens goed voor de afwisseling. Eigenaardig is dat de trein zo dicht langs restaurants en hotel voorbij komt. Je moet oppassen als je langs achteren buiten gaat dat je op de trein niet botst. Wij vonden het er aangename laatste dagen van onze reis.

Mount Lavinia scoort een 7 uit 10, op basis van 9 reviews