Mount Lavinia

Mount Lavinia

We hebben een aantal aanbieders voor Mount Lavinia voor je op een rij gezet:

Reviews over Mount Lavinia

• 8niki18-09-2014

voorstadje Colombo met strand

Mount Lavinia is een goede plek om enkele dagen uit te rusten na een rondreis door Sri Lanka. Er zijn enkele strandrestaurantjes, je kunt wat langs het strand kuieren. Er is een drukke straat met winkeltjes, die niet voor toeristen bedoeld zijn dus kun je hier ook die Sri Lankaanse sfeer proeven. We deden ook een boottochtje in de Bolgoda lagune. Niet zo interessant maar eens goed voor de afwisseling. Eigenaardig is dat de trein zo dicht langs restaurants en hotel voorbij komt. Je moet oppassen als je langs achteren buiten gaat dat je op de trein niet botst. Wij vonden het er aangename laatste dagen van onze reis.

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 6nadikavgils10-01-2014

Mwah

In mount lavinia zelf is niks te zien of te beleven. Leuk om even rond te lopen maar niks bijzonders.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Stranden

januari 2008

• 5Stijn29-09-2013

Oninteressant stadje langs een drukke weg

Mount Lavinia is alleen aantrekkelijk vanwege het strand en het Mount Lavinia hotel. Het centrum is een drukke verkeersweg met wat winkeltjes waar je als toerist niets van je gading zult vinden. Er zijn wel wat restaurants als je niet in het hotel wil eten.

• 4Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 5Cultuur
    • 6Stranden

juli 2013

• 9rene10-01-2013

zeker naar toe gaan

Mount lavinia is een leuke plaats,dicht bij Colombo en niet te ver van het vliegveld

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8piet_508-11-2012

Voor ons prima plek

Je moet het geluid van langs Denderende Sri-lankaanse treinen kunnen verdragen. Anders moet je er niet komen maar wij hebben het er altijd prima naar ons zin in Hotel Mount-Royal-Beach (MTB) Goede sfeer Goede service Prima eten Goed Zwembad met groete groen tuin.

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

december 2010

• 6rene12-12-2011

weinig te doen in Mount Lavinia

In Mount Lavinia zelf is weinig of niets te doen. Wel wat leuke eettentjes aan het strand,Loon Tao aan het strand vlakbij het Mount Lavinia hotel.

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in november 2011

• 0Sia29-11-2011

Wij zijn te kort in hotel Mount Lavinia geweest om een oordeel te geven over de omgeving van dit hotel. Wij hebben een rondreis door Sri Lanka gemaakt en dit geeft een goed beeld van de schoonheid en de cultuur van dit land.

• 10Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 8Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in november 2011

• 9arno Boon18-10-2011

Lekker rustig en toch dicht bij het drukke Colombo

De directe omgeving van het hotel is rustig maar iets verder al snel erg druk. Een tuktuk brengt voor een gering bedrag in het centrum. De trein nemen is ook een ervaring op zich.

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2011

• 5Lode16-01-2006

Mount Lavinia is een voorstad van Colombo waar weinig of niets te zien of te beleven is. Als je hier een accommodatie kiest is het duidelijk voor een strandvakantie. Enkele restaurantjes aan het strand maar niet echt aantrekkelijk om 's avonds in het pikkedonker naar toe te lopen.

• 5Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn