Bed and Breakfast Sea Breeze Lodge

Bed and Breakfast Sea Breeze Lodge

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag29°25°

1 review over Bed and Breakfast Sea Breeze Lodge in het Nederlands

Sea Breeze Lodge is een nieuw klein guesthouse met een in

30-11-2012

Sea Breeze Lodge is een nieuw klein guesthouse met een groot welkomsgevoel in Mirissa. Ze zijn net geopend. De lokatie is goed, de straat oversteken en in 2 minuten sta je op het strand. De kamers zijn schoon, groot 2 persoonsbed met goed matras. Goede service, vriendelijke staf en belangrijk...een goeie keuken. Ontbijt en dinner zijn zeer goed, grote porties. Na 3 nachten worden de bedden verschoond. De lokatie is minder geschikt voor kinderen. Verhouding prijs kwaliteit is goed. Elles

Gereisd Met partner in november 2012

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen

• AdresSalama Waththa, Bandaramulla(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sea Breeze Lodge in Mirissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sea Breeze Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.