Reviews over Mirissa

Prachtig!

Wendy,
    28-9-2018

Geweldige locatie, aan een prachtig strand waar je heerlijk kunt zonnen, wandelen, zwemmen en surfen. Tal van gezellige strandtentjes waar je wat kunt eten en drinken op loopafstand. Het eten bij het hotel is ook top! Mooie kamers, groot zwembad. Enig minpunt is dat er geen bar bij het zwembad zit..

Heerlijk Paradijs

Anita,
    27-8-2015

Grote schone kamers met balkon. Eten heerlijk! Mooi zwembad aansluitend aan wit strand met blauwe zee en hoge golven. We hebben genoten daar na onze rondreis door Sri-Lanka.

zeer de moeite waard

Wilco,
    24-2-2015

Geweldige plek, buiten de drukte van Marissa. Wij hadden een kamer met airco op de 1ste verdieping. Schitterend uitzicht. De kamers waren nieuw en sinds 3 maanden in gebruik, prima bedden en een warme douche, daarbij een lauwe regendouche. Iedere ochtend werd door 2 dames een telkens weer ander ontbijt geserveerd, wat erg in de smaak viel voor ons een reden om deze dames een goede tip te geven wat met veel dank werd aangenomen.

Sea Breeze Lodge is een nieuw klein guesthouse met een in

30-11-2012

Sea Breeze Lodge is een nieuw klein guesthouse met een groot welkomsgevoel in Mirissa. Ze zijn net geopend. De lokatie is goed, de straat oversteken en in 2 minuten sta je op het strand. De kamers zijn schoon, groot 2 persoonsbed met goed matras. Goede service, vriendelijke staf en belangrijk...een goeie keuken. Ontbijt en dinner zijn zeer goed, grote porties. Na 3 nachten worden de bedden verschoond. De lokatie is minder geschikt voor kinderen. Verhouding prijs kwaliteit is goed.

Elles

Geweldig hotel

jmhjacobs,
    19-11-2012

Zeer fijn hotel in Mirissa met grote kamers en vooral een heel groot balkon van waaruit alle kamers een mooi uitzicht hebben over de baai en het strand aan de andere kant van de weg.Personeel is vriendelijk en behulpzaam. hotel doet westers aan is ergschoon.

Nadeel voor mensen die slecht ter been zijn is dat alle kamers per trap bereikt moeten worden,kan een flinke klim zijn.

Mirissa scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews